مدیری که 90 سکه طلا در میز توالت نگه داری می کرد

گروه اجتماعی الف،   3970526129 ۲۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: در ۴ ماه اخیر سرقت منازل ۱۰ درصد افزایش داشته است و البته با توجه به اینکه اولویت کشفیات ما در سرقت، کشف پرونده‌های سرقت از منازل است، میزان کشفیات سرقت از منازل نیز ۱۱ درصد افزایش داشته است.

مدیری که 90 سکه طلا در میز توالت نگه داری می کرد

به گزارش تسنیم، سردار محمدرضا مقیمی با تاکید بر اینکه منازل مسکونی شهروندان باید عاری از نقدینگی شود گفت: ما مواردی داشته‌ایم که از یک منزل مسکونی ۲۰۰ میلیون تومان، ۵۰۰ میلیون تومان و حتی در یک فقره سرقت میلیاردی شمش طلا انجام شده است و این نقدینگی بالا در منازل، جذابیت سرقت منازل را افزایش داده است.

مقیمی با اشاره به یک مورد از سرقت منازل گفت: متأسفانه حتی مدیرانی بوده‌اند که تعداد قابل توجهی سکه طلا از منازلشان به سرقت رفته؛ مثلاً در یک پرونده که حدود ۸۰ تا ۹۰ سکه طلا از منزل یکی از مدیران به سرقت رفته بود، من به این مدیر اعتراض کردم که اصلاً نگهداری این مقدار سکه در منزل، منطقی ندارد.

وی در جواب گفت، من فلان جا فلان پست را داشتم و زمان تودیع، فلان تعداد سکه به من دادند؛ فلان جا هم مدیر بودم و در تودیعم باز هم تعدادی سکه گرفتم؛ این فرد در ۱۵ سال ۴-۵ جا عوض کرده بود و همه سکه‌هایی که در زمان تودیعش گرفته بود را در منزل، آن هم در کشوی میز توالت نگه‌داری می‌کرد.