پایان عملیات گروگان‌گیری مسلحانه در جیرفت؛ ۳ گروگان‌گیر به دام افتادند

گروه حوادث الف،   3970523125

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از پایان یک عملیات گروگان‌گیری مسلحانه پس از یک هفته کار منسجم اطلاعاتی در این شهرستان خبر داد و گفت: فرد گروگان بدون هیچ آسیبی آزاد و ۳ گروگان‌گیر دستگیر شدند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کرمان، حسین سلامی  با بیان اینکه پس از اعلام گزارشی مبنی بر ربایش یک فرد 35 ساله در این شهرستان بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضائی و پلیس این شهرستان قرار گرفت اظهارداشت: دستورات لازم جهت شناسایی و دستگیری متهمان و آزادسازی گروگان صادر شد.

دادستان  عمومی و انقلاب شهرستان  جیرفت افزود: تحقیقات اولیه حکایت از آن داشت که گروگان‌گیران با یک قبصه سلاح جنگی کلاشینکف و یک دستگاه پژو 405 اقدام به ربایش این فرد از یک مکان عمومی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: متهمان شناسایی و از سلامت گروگان اطمینان خاطر حاصل شد، ماموران پلیس اطلاعات جیرفت اعضای این باند مسلح گروگان‌گیری را در حین اخذ مبلغی پول از خانواده گروگان دستگیر شدند.

سلامی بیان کرد: در این رابطه سه متهم دستگیر و پرونده آنان  به  شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت جهت تکمیل تحقیقات ارجاع و متهمان تحت قرار بازداشت موقت می‌باشند.