نقوی حسینی: در ایران هیچ کسی جواب تلفن ترامپ را نخواهد داد

گروه سیاسی الف،   3970513058 ۲۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، جمهوری اسلامی به هیچ عنوان پای میز مذاکره با آمریکا نمی‌نشیند مگر آنکه رفتار آنها با ما تغییر کند.

نقوی حسینی: در ایران هیچ کسی جواب تلفن ترامپ را نخواهد داد

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با خانه‌ملت، در خصوص مذاکرات ایران و آمریکا و تاکید ترامپ بر تحقق این مذاکرات، گفت: جمهوری اسلامی ایران یک بار با آمریکا پای میز مذاکره نشست و در قالب برجام توافقی هم صورت گرفت اما عدم پایبندی آمریکایی‌ها به توافق صورت گرفته سبب شد تا اعتماد و اطمینان ایران نسبت به آنها از بین برود.

موضوع مذاکره با آمریکا در کدام نهاد قابل بررسی است؟

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: موضوعاتی مبنی بر بررسی مذاکرات ایران و آمریکا در شورای عالی امنیت ملی یا مجلس مطرح شده است اما با توجه به عدم اعتماد به آمریکایی‌ها این پیشنهاد قابل بررسی در هیچ نهاد و مجموعه‌ای نیست.

پیشنهاد آقای ترامپ در ابتدای امر باید رد شود

وی افزود: پیشنهاد آقای ترامپ در ابتدای امر باید رد شود، در جمهوری اسلامی ایران هیچ کسی جواب تلفن ترامپ را نخواهد داد زیرا در گذشته پس از مذاکرات و توافق انجام گرفته آنها نقض عهد کردند مگر آنکه آمریکایی‌ها رفتار خود را تغییر دهند.

وزارت خارجه مسئول ارزیابی مذاکرات با آمریکا است

نقوی حسینی تاکید کرد: دستگاه دیپلماسی کشور مسئول پیگیری موضوعاتی چون مذاکره با آمریکا است، از همین رو وزارت خارجه پاسخ پیشنهاد آقای ترامپ را داده و سخنگوی ورات خارجه هم توضیحات لازم را ارایه کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وزارت خارجه موضوع مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با همه کشورها از جمله آمریکا را رصد و ارزیابی می‌کند، هم‌اکنون هم پاسخ ایران به آمریکا داده شده و نظر قطعی ما رد این پیشنهاد است.