حاجی دلیگانی: دولت نسخه اقتصادی مردم را بر اساس مکتب لیبرال پیچیده است

گروه اقتصادی الف،   3970510105 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: اگر امروز جنگ ارزی بر سر مردم فرود آمده است، به خاطر این است که زیربنای اقتصاد ما به گفته دولتی‌ها بر اساس مکتب لیبرالی است و طبق آن برای مردم نسخه می‌پیچند.

حاجی دلیگانی: دولت نسخه اقتصادی مردم را بر اساس مکتب لیبرال پیچیده است

به گزارش فارس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه (10 مرداد 97) پارلمان طی تذکر شفاهی اظهار داشت: اگر مشکلات اقتصادی مردم امروز به وجود آمده است هنگامی که زیربنای اقتصادی دولت را می‌بینیم تعجب می‌کنیم.

وی افزود: در کتابی که با همکاری دولتی‌ها تدوین شده است، نوع زیربنای اقتصادی کشور را لیبرالی می‌دانند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس ادامه داد:‌ اگر جنگ ارزی بر مردم فرود آمده است، اگر فقرا فقیرتر شده‌اند و تورم افسارگسیخته به وجود آمده است همه اینها به خاطر این زیربنای غلط است و به این علت است که اینها به این لیبرالی و مکتب روی آورده‌اند.

حاجی دلیگانی اظهار داشت: اگر مشکلات اقتصادی امروز عمیق شده است، برای این است که آقایان دولتی بر اساس مکتب لیبرال برای مردم نسخه می‌پیچند.

وی در خاتمه گفت: مردم فکر می‌کنند مسائل اقتصادی و بانکی ما بر اساس مسائل اسلامی پیش می‌رود. لذا از رئیس‌جمهور می‌خواهیم اقتصاد را بر اساس مبانی اسلامی پیش ببرد نه مکتب لیبرالی.