حسن پور به الف خبر داد؛ گزارش وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و دادستانی از تخلفات ثبت سفارش خودرو به ستاد مبارزه با مفاسد

گروه سیاسی الف،   3970508001

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از ورود این ستاد به موضوع ثبت سفارش خودرو و انحرافات از تخصیص ارز خبر داد و گفت: قرار است تا گزارش وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و دادستانی از تخلفات ثبت سفارش خودرو در جلسه ستاد بررسی شود.

گزارش وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و دادستانی از تخلفات ثبت سفارش خودرو به ستاد مبارزه با مفاسد

شهباز حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی عصر امروز دوشنبه جلسه دارد، گفت: 2 موضوع مهم روز یعنی تخلفات در ثبت سفارش خودرو و انحرافات ارز 4200 تومانی در دستور کار ستاد قرار دارد.

وی با تقدیر و تشکر از  جهانگیری رئیس این ستاد در پیگیری تخلفات صورت گرفته و تلاش برای برخورد با متخلفین افزود: قرار است تا در این جلسه مسئولین وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و دادستانی تهران از آخرین اقدامات امنیتی، انتظامی و قضائی در برخورد با متخلفین ثبت سفارش خودرو و انحرافات از تخصیص ارز دولتی گزارشی به ستاد ارائه کنند.

نماینده ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی افزود: بررسی ضرورتها و الزامات ایجاد سامانه ارتباطی گزارشگری فساد از سوی دبیرخانه برای تصویب و شروع اقدامات و عملیات اجرایی آن موضوع دیگر دستور کار این ستاد در عصر امروز است.