برزای: کی‌روش به من فحش داد/ می‌توانستیم در ضدحملات به گل برسیم

گروه ورزشی الف،   3970506004 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: کی‌روش در جریان بازی به من فحاشی کرد و داور هم فحش او را شنید، اما به من کارت زرد داد.

به گزارش فارس، بهنام برزای پس از تساوی بدون گل تیمش برابر سپاهان در مورد این بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود. اولین بازی لیگ را پس از یک دوره بدنسازی سخت برگزار کردیم و خدا را شکر به نتیجه‌ای که می‌خواستیم دست پیدا کردیم.

وی درمورد وضعیت چمن ورزشگاه برای بازی امشب گفت: به نظرم کمی مشکل داشت و همچون سال گذشته نبود.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما تیم جوانی داریم و در ادامه چند بازیکن هم به ترکیب تیم ما اضافه خواهند شد تا دل مردم آبادان شاد بود، چون تنها دلخوشی مردم آبادان همین فوتبال است. تاکتیک تیم ما این بود که از ضدحملات استفاده کنیم و می‌توانستیم چند گل هم بزنیم.

برزای درمورد شرایط داور در این مسابقه خاطرنشان کرد: به نظرم داور می‌توانست بهتر سوت بزند. به نظرم کار وی خوب بود و به خوبی بازی را تقسیم کرد، اما در صحنه‌ای که به من کارت زرد داد کی روش به من فحاشی کرد و داور هم شنید. داور این موضوع را به کیانی هم منتقل کرد. من به داور گفتم که این رسم درستی نیست که بازیکن حریف به من فحاشی کند و شما هم بشنوید و فقط به کاپیتان آنها منتقل کنید که داور بخاطر همین حرف به من کارت زرد نشان داد.