کریمی: اعتصاب؟ پس از اردوی ترکیه قرارداد نداشتم و خطرناک بود بازی می‌کردم

گروه ورزشی الف،   3970506002 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت:پس از اردوی ترکیه قرارداد نداشتم و خطرناک بود بازی می‌کردم.

به گزارش فارس، علی کریمی پس از تساوی یک بر یک مقابل پیکان در هفته اول لیگ برتر،‌گفت: بازی سخت و سنگینی برای من بود اما تلاش می‌کنم در مسابقات آینده به فرم ایده‌ال بدنی برسم.

وی ادامه داد: سبک بازی پیکان در سال‌های گذشته همین بوده آنها فوق‌العاده فشرده و دفاعی بازی می‌کنند و به دنبال ضدحمله هستند که در یک مورد هم تقریباً موفق بودند، اما ما سعی کردیم بازی را باز کنیم تا به گل برسیم، اما نشد. شرایط خوبی برای آماده‌سازی پیش‌فصل نداشتیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال تصریح کرد:‌به خاطر حمایت‌های هواداران تشکر می‌کنم، تیم جوانی داریم اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا برای استقلال افتخارآفرینی کنیم آنها هم باید صبور باشند چون نیازمند زمان برای هماهنگی بیشتر هستیم.

کریمی درباره حواشی به وجود آمده در خصوص مصدومیتش و اینکه گفته می‌شد از ناحیه کمر مصدومیت بدی دارد و شاید نتواند بازی کند گفت:‌اگر اینطور که در رسانه‌ها مطرح شده است بود، امروز نمی‌توانستم بازی کنم با کمتر از 10 جلسه فیزیوتراپی که فشرده نبود و تمرین معمولی بازی کردم،‌امروز شرایط بدنی خوبی نداشتم،‌اما در ماه‌های گذشته به دلیل مصدومیت جام جهانی را از دست دادم مشکل دارم اما منعی برای بازی کردن ندارم امروز هم  خدا را شکر خوب بود.

وی در خصوص اینکه پس چرا درخواست تعویضش را داشت گفت: همانطور که گفتم کمتر از 10 جلسه با تیم تمرین کردم اما سعی می‌کنم در هفته‌های آینده با فشار بیشتر به فرم ایده‌ال برسم، ان‌شاءالله که مشکلی پیش نیاید.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره عدم حضورش در تمرینات استقلال بعد از بازگشت از اردوی ترکیه و اینکه آیا به خاطر اعتصاب بود،‌گفت: در واقع من تا چهارشنبه شب قرارداد نداشتم که خطرناک بود به خاطر هواداران استقلال در اردوی ترکیه همراه با تیم تمرین و بازی کردم و منتظر بودم قراردادم  عملی شود چون اگر خدایی ناکرده اتفاقی می‌افتاد فکر نمی‌کنم کسی پاسخگوی من بود.