ماجرای به احتزاز درآوردن پرچم ضدانقلاب در قائمشهر

گروه سیاسی الف،   3970503113 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده مردم قائمشهر در مجلس از پیگیری موضوع احتزاز و نمایش پرچم ضدانقلاب در جریان مراسمی در شهر قائمشهر خبر داد و از افراد نافی این اتفاق انتقاد کرد.

به  گزارش خانه ملت، علی ادیانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 3 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده 79 آیین نامه داخلی مجلس گفت: روز یکشنبه هفته جاری واقعه ای در شهرستان قائمشهر رخ داد که اسناد آن موجود است، بنابراین نمی توان این واقعه را کتمان کرد، ضمن اینکه دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی در جریان آن قرار دارند.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عده ای احتزاز پرچم غیررسمی منسوب به جریان ضدانقلاب در یک اسلاید را به نمایش درآوردند که منجر به اعتراض مردم، جریان های ارزشی و اعتراض چندین باره امام جمعه شهرستان نیز شد. اما برخی حضرات در این خصوص آدرس غلط دادند مبنی بر این که براساس اصل 75 آیین نامه داخلی اگر به یکی از نمایندگان در صحن علنی به صورت مستقیم و غیرمستقیم نسبت سویی داده شود، قابلیت پیگیری دارد.

وی اضافه کرد: در آن جلسه از صحن علنی گفته شد در مراسم مذکور به نظام توهین نشده و خطا سهوی بوده است، اما من پیشنهاد می کنم به اسناد موجود رجوع شود تا مشخص شود بنده خلاف می گویم یا آن کسی که مدعی شده خطا سهوی بوده و اشتباه شده است.

ادیانی از پیگیری این ماجرا از طریق هیات رئیسه مجلس، وزارت اطلاعات، کمیسیون اصل 90 و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خبر داد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان با بیان اینکه نمایندگان قسم خورده اند که از حقوق مردم و ملت دفاع کنند، گفت: در این مدت جریان های منتسب به ضدانقلاب علیه من اقداماتی انجام داده اند که از این اقدامات متعجب هستم./