حمایت کاربران توییتر از رئیس جمهور/ آقای ترامپ (گاوچران) مراقب باش

کامران زندوکیلی، گروه سیاسی الف،   3970501137 ۵۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

اظهارات ضدایرانی رییس جمهوری آمریکا و وزیر خارجه ایالات متحده در واکنش به صحبت های دیروز حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان که گفته بود: آقای ترامپ، با دم شیر بازی نکن، واکنش‌های گسترده کاربران فضای مجازی را در بر داشته است که برخی از آنها را در ادامه میخوانید.

گروه سیاسی الف - روز گذشته حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان خطاب به اظهارات و اقدامات غیرقانونی دونالد ترامپ گفت: ما مرد شرف و ضامن امنیت آبراه منطقه در طول تاریخ هستیم، با دم شیر بازی نکن، پشیمان‌کننده است.

صحبت‌های رئیس جمهوری بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های بین‌المللی داشت. دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا نیز در توئیتر خود در واکنش به سخنان رئیس‌جمهور ایران نوشت: دیگر هیچ وقت ایالات متحده را تهدید نکن، وگرنه با عواقبی مواجه می‌شوی که مشابه آن قبلاً بر سر عده انگشت شماری در تاریخ آمده است. ما دیگر کشوری نیستیم که صحبت‌های جنون آمیز شما درباره خشونت و مرگ را تاب بیاوریم. محتاط باش.

همچنین وزیر خارجه آمریکا بار دیگر سخنان و مواضع ضد ایرانی خود را تکرار کرد و گفت: سال آینده چهلمین سالگرد انقلاب ایران خواهد بود. چهل سال است که ایران از تروریسم حمایت کرده و می‌کند. آمریکا از مردم ایران حمایت می‌کند. ما فشار حداکثری اقتصادی بر ایران وارد می‌کنیم و در صورت تغییر رفتار ایران با این کشور مذاکره می‌کنیم.