واکنش‌ها به صحبت‌های احسان علیخانی در مورد دریافت تسهیلات از ثامن‌الحجج/ «پیشنهاد راه‌اندازی کمپین» و «شخصیت رشیدپورِ قاتل اهلی در حالا خورشید»

تهیه و تنظیم: کامران زندوکیلی،   3970431116 ۴۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

احسان علیخانی با حضور در برنامه «حالا خورشید» درباره شایعات اخیر و رابطه خود با موسسه مالی ثامن الحجج توضیحاتی داد که با واکنش‌های مختلف در فضای مجازی روبرو شد.

به گزارش الف در چند روز گذشته انتشار اخباری در مورد دریافت تسهیلات چند میلیاردی دو مجری صدا و سیما با واکنش‌های گسترده ای روبرو شد.

در همین رابطه مهران مدیری صبح روز گذشته به دادسرا رفته و شکایتی را از روزنامه شرق و فیلم آنلاین تنظیم کرد. احسان علیخانی دیگر مجری که پایش در این پرونده باز شده با حضور در شبکه سوم و برنامه حالا خورشید توضیحاتی را ارائه داد. او در بخشی از صحبت‌هایش گفت: من از مردم و مخاطبان گله مندم چرا که زود قضاوت کردند. وی افزود: ماجرای اسپانسری سالهاست که در صدا و سیما وجود دارد. و همه برنامه سازان در تلویزیون به دلیل محدودیت بودجه برای ساخت برنامه مجبور به استفاده از اسپانسر هستند.

احسان علیخانی در ادامه حرف‌هایش گفت: برای پذیرش اسپانسری صدا و سیما کلیه مدارک آنها را از آنها می‌خواهد و تنها موسسات داری مجوز می‌توانند با صدا و سیما همکاری کنند . لذا همکاری ما با این موسسه مربوط به سال 91 تا 93 بوده و مبلغ سه میلیارد مربوط به 6 برنامه در طی این 3 سال بوده است . برنامه هایی که  هزاران نفر نفر ماهها برای آن تلاش کرده اند.

این مجری افزود: من حق دارم از حیثیت ام دفاع کنم.

** صحبت‌های احسان علیخانی در مورد دریافت پول از ثامن‌الحجج و... با واکنش های گسترده‌ای در توییتر روبرو شد که بخشی از آن‌ها را در ادامه می‌خوانید: