آیت‌الله خاتمی: بالارفتن قیمت‌ها تحلیل اقتصادی ندارد بلکه منشأ روانی دارد/ هرکس دل مردم را خالی کند، کار دشمن را انجام داده است

گروه سیاسی الف،   3970431022 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری مشکلات اقتصادی کشور را متأثر از جنگ روانی طراحی شده از سوی دشمنان برشمرد و گفت: بالا رفتن قیمت‌ها تحلیل اقتصادی ندارد بلکه منشأ روانی دارد.

آیت‌الله خاتمی: بالارفتن قیمت‌ها تحلیل اقتصادی ندارد بلکه منشأ روانی دارد/ هرکس دل مردم را خالی کند، کار دشمن را انجام داده است

به گزارش تسنیم ، آیت‌الله سیداحمد خاتمی شامگاه شنبه در جمع پرشکوه مردم لارستان در مسجد امام جعفرصادق(ع) با تبریک دهه کرامت و برشمردن جایگاه معنوی استان فارس با توجه به وجود امامزادگان و بقاع متبرکه، اظهار داشت: مردم شهرستان لارستان از دیرباز به دلیل بهره‌مندی از علمای برجسته‌ای چون آیات عظام سیدعبدالحسین لاری(ره)، سیدعبدالعلی آیت اللهی(ره)، سیدمجتبی موسوی لاری(ره) و غیره به مردمی بصیر، انقلابی، دین مدار و پشتیبان خط ولایت شهره هستند.

وی با بیان اینکه توحید و ولایت توأم و مکمل یکدیگرند، افزود: در طول 40 سال اخیر خداوند متعال توحید را همراه با ولایت به ملت ایران ارزانی داشت که نمونه بارز آن حضور چشمگیر مردم و به یژه جوانان در مراسمات معنوی اعتکاف، احیاء ماه‌های مبارک رمضان، عزاداری‌های حضرت سیدالشهدا(ع) و غیره است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه بنا به فرموده حضرت امام(ره) مبنی بر اینکه پشتیبان ولایت فقیه باشید تا کشور آسیب نبیند، تصریح کرد: خوشبختانه ملت ایران در طول 40 سال اخیر وفاداری خود را اثبات کرده‌اند.

امام جمعه موقت تهران با انتقاد از فضای آلوده فضای مجازی و رسانه‌های گروهی، خاطر نشان کرد: هدف دشمن زدن ستون ولایت است.

وی با اذعان به اینکه اگر در طول 40 سال اخیر حرف ولایت شنیده و عملی می‌شد امروز کشور از بسیاری آسیب‌ها در امان بود، تصریح کرد: سالیان زیادی است که مقام معظم رهبری تأکید بر اقتصاد مقاومتی دارند.

آیت‌الله خاتمی با انتقاد از افزایش ساعتی قیمت طلا و ارز طی هفته‌های اخیر، گفت: باید اقتصادمان را طوری بسازیم که با تکانه‌های بین‌المللی نلرزد.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه در رابطه با برجام حرف پشت صحنه‌ای نداریم، عنوان کرد: مقام معظم رهبری 9 شرط برای پذیرش برجام مطرح کردند که یکی از آنها گرفتن تضمین حقوقی جدی از طرف آمریکایی و امضای «اوباما» پای لغو تحریم‌ها بود.

وی زیرسوال بردن تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را جفا دانست و با اشاره به اینکه بنده اهل مماشات نبوده و مواضع خود را صریح مطرح می‌کنم، تصریح کرد: هدف مذاکره‌کنندگان خدمت به کشور بود ولی به هر حال تضمین لغو تحریم‌ها از رئیس جمهور آمریکا گرفته نشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با دیوانه خواندن رئیس جمهور جدید آمریکا، گفت: آقای ترامپ با بدعهدی تمام زحمات را از بین برد که همه اینها توسط رهبری پیش‌بینی شده بود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب در هر صحنه‌ای که از ولایت فقیه حرف شنوی شده است، پیروزی حاصل شد، افزود: هرجا که از توصیه‌های رهبری حرف شنوی نشد، نتیجه مطلوب به دست نیامد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه قم با بیان اینکه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب پاشیدن بذر ناامیدی در جامعه گناه کبیره است، اظهار داشت: دشمنان در فضای مجازی با ایجاد ناامیدی به دنبال تشویش اذهان مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای با جوسازی در اذهان مردم به گونه‌ای وانمود می‌کنند که هیچ چیز در کشور در جای خودش قرار ندارد و قرار است در آینده نزدیک در جامعه قحطی رخ دهد، تصریح کرد: دشمنان در فضای مجازی اینگونه القاء می‌کنند که برخی از علما یا مسئولان با چهره‌ای مبدل به دنبال فرار از کشور هستند که این مهم دروغ محض است.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه ملت ایران نشان داده‌اند که خسته نمی‌شوند ولی دشمنان را خسته خواهند کرد، ادامه داد: به کوری چشم دشمنان در 40 سال اخیر گردنه‌های سختی را پشت سرگذاشتیم و با عنایت الهی دیگر سختی‌ها را نیز از سر می‌گذرانیم. 

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری مشکلات اقتصادی کشور را متأثر از جنگ روانی طراحی شده از سوی دشمنان برشمرد و عنوان کرد: بالارفتن قیمت‌ها تحلیل اقتصادی ندارد بلکه منشأ روانی دارد.

این مسئول بیان کرد: هرکس دل مردم را خالی کند و در آنها یأس به وجود آورد، کار دشمن را انجام داده است.

وی با تأکید بر اینکه در این زمان که دشمن اعلام جنگ اقتصادی، روانی  و فرهنگی کرده است می‌بایست همه زیر خیمه ولایت جمع شویم، ابراز امیدواری کرد: باید فاصله‌ها با وحدت به یک مشت تبدیل و بر دهان دشمن بنشیند. آینده کشور را روشن است و با تکیه بر توحید و ولایت فقیه همه مشکلات قابل حل است.