صدیقی:ملت ایران برای پیروزشدن در جنگ اقتصادی اسیر تبلیغات شرق و غرب نشوند

گروه سیاسی الف،   3970429065 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

امام جمعه موقت تهران گفت: اگر مردم ایران در جنگ اقتصادی که اکنون کشور با آن مواجه است مطیع ولایت فقیه باشند قطعا پیروز خواهند شد.

صدیقی:ملت ایران برای پیروزشدن در جنگ اقتصادی اسیر تبلیغات شرق و غرب نشوند

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام کاظم صدیقی، در همایش استانی گرامیداشت امامزادگان خراسان رضوی که در بقعه متبرکه بی بی حسنیه(س) شهرستان تربت حیدریه برگزار شد، اظهار کرد: دهه کرامت فرصت مناسبی برای محبت به اهل بیت(ع) و قرار گرفتن در مسیر زندگی ایشان است.

صدیقی عنوان کرد: استکبار بداند و آگاه باشد در اسلام جایگاه زن و مرد نزد پروردگار یکسان است مانند این بانوی مکرمه که امروزه مزارش بقعه‌ای است و بارگاهی دارد که روزانه زائران زیادی برای زیارتش از نقاط دور و نزدیک داخل و خارج از کشور در اینجا حاضر می‌شوند.

وی با اشاره به دهه کرامت گفت: این دهه با میلاد حضرت معصومه(س) آغاز می‌شود، بانویی که پس از امام رضا(ع) در جایگاه امامان معصوم قرار گرفته و بارگاهش محل زیارت مردان و زنان مسلمان سراسر جهان واقع شده است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه اظهار کرد: اگر مردم ایران در جنگ اقتصادی که اکنون کشور با آن مواجه است مطیع ولایت فقیه باشند قطعا پیروز خواهند شد و با این کار خداوند آنان را دچار قحطی نمی‌کند مگر اینکه ناشکری کنند، ترسو باشند و اسیر تبلیغات غرب و شرق شوند.

وی افزود: مردم ایران شهید داده‌اند و امروز مهمان سفره شهدا هستند پس باید آبروداری کنند تا دشمنان را شاد نگردانند. بهره‌مندی از سیره و روش زندگی امامان سبب پیروزی ایرانیان در جنگ با فتنه‌های دشمنان خواهد شد.

صدیقی تصریح کرد: با پیروی از مقام معظم رهبری و قرار گرفتن در سایه پرچم با اقتدار ایران اسلامی دشمنان مغلوب خواهند شد و این مهم رضایت خداوند را در بردارد.

همایش بزرگداشت امامزادگان خراسان رضوی با حضور امام جمعه موقت تهران، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، فرماندار و مسئولان تربت حیدریه و جمع کثیری از مردم در بقعه متبرکه بی بی حسنیه این شهرستان برگزار شد.