طی یک نظر سنجی اعلام شد: منافقین نماینده ایرانیان کانادا نیستند

گروه جهان الف،   3970426029

98.90 درصد ایرانیان مقیم کانادا با حضور مقامات اوتاوا در جمع منافقین مخالفت و تاکید کردند این گروهک نماینده ایرانیان مقیم این کشور نیستند.

منافقین نماینده ایرانیان کانادا نیستند

به گزارش ایرنا، کنگره ایرانیان کانادایی پس از برگزاری تجمع گروهک تروریستی منافقین در پاریس و حضور برخی شخصیت های سیاسی سابق کانادا در آن، یک نظر سنجی اینترنتی برگزار و سه پرسش مطرح کرد.

در پرسش نخست آمده است به عنوان یک ایرانی-کانادایی آیا شما از حضور سیاستمداران کانادایی در گردهمایی «ام.ای.کی» حمایت می کنید؟

98.90 درصد از مجموع یک هزار و 551 نفر اعلام کردند که با این حضور مخالف هستند.

پرسش دوم این کنگره این گونه است که به عنوان یک شهروند ایرانی-کانادایی آیا ام ای کی نظرات و عقاید شما را در ارتباط با ایران و سیاست کانادا در رابطه با آن نمایندگی می کند؟

99.48 درصد پاسخ داده اند که این گروهک نظرات آنها را نمایندگی نمی کند. کنگره ایرانیان کانادایی در سومین سوال خود آورده است در سال 2012 آقای هارپر ام ای کی را از لیست سازمان های تروریستی حذف کرد. با توجه به اسناد و سابقه خشونت و ترور توسط این سازمان آیا به نظر شما تصمیم دولت هارپر در حذف این گروه از لیست سازمان های تروریستی تصمیم درستی بوده است؟

94.13 درصد تاکید کرده اند تصمیم هارپر در سال 2012 در این رابطه یک تصمیم اشتباه بوده است.

استیون جوزف هارپر یست و دومین نخست‌وزیر کانادا و رهبر حزب محافظه کار بود. وی در دوران نخست‌وزیری‌ خود، یکی از حامیان رژیم صهیونیستی و دشمن ایران به‌شمار می‌رفت. همچنین دولت وی، از مذاکرات هسته‌ای ایران که در نهایت به برجام منتهی شد، حمایت نکرد.