انتقاد مودریچ از انگلیسی‌ها

گروه ورزشی الف،   3970421036

کاپیتان کرواسی صعود به فینال جام جهانی را بزرگ‌ترین موفقیت تاریخ ورزشی کشورش دانست. او به انتقاد از رسانه‌های انگلیسی پرداخت و از رویای‌اش برای کسب توپ طلا گفت.

انتقاد مودریچ از انگلیسی‌ها

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، تیم ملی فوتبال کرواسی توانست برای نخستین بار در تاریخ خود به فینال جام جهانی راه پیدا کند.

کروات‌ها با شکست دادن انگلیس در دیدار نیمه نهایی حریف فرانسه در فینال شدند. لوکا مودریچ به عنوان کاپیتان کرواسی نقش بسزایی در این موفقیت تیمش داشت. او گفت: دستاورد بزرگی را به دست آوردیم. رویای ما به حقیقت تبدیل شد و باید هم بسیار خوشحال باشیم. این بزرگ ترین موفقیت ورزشی تاریخ کرواسی است و باید به خود افتخار کنیم. امیدوارم که این موفقیت بزرگ با قهرمانی به پایان برسد و در دیدار فینال هم بتوانیم به پیروزی برسیم.

او درباره شانس اش برای رسیدن به توپ طلا گفت: این رویای بزرگ من است و هر بازیکنی آرزوی آن را دارد اما باید تاکید کنم که تمام هم و غم من قهرمان شدن کرواسی است.

مودریچ به انتقاد از رسانه های انگلیسی پرداخت و گفت: آنها مرتکب اشتباه بزرگی شدند. رسانه های انگلیسی باید به حریف احترام بگذارند و تحقیر آمیز صحبت نکنند. واکنش های آنها انگیزه ما را دو چندان کرد.

کاپیتان کروات ها درباره خداحافظی کریستیانو رونالدو گفت: رونالدو بازیکن بزرگی برای ما بود. دوست داشتم که او در رئال می ماند.

مودریچ در پایان سخنانش درباره تعویضش گفت: خسته شده بودم و از سرمربی تیم خواستم که من را تعویض کند.