توضیحات نماینده سنندج درباره برخورد تانکر سوخت با اتوبوس

گروه سیاسی الف،   3970420111 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس با اشاره به حادثه شب گذشته تصادف تانکر سوخت با یک اتوبوس مسافربری گفت: این تانکر در یک سراشیبی ترمز برید و به اتوبوس برخورد کرد.

توضیحات نماینده سنندج درباره برخورد تانکر سوخت با اتوبوس

سید احسن علوی، نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به حادثه بامداد امروز در سنندج گفت: تانکر سوخت از کرمانشاه که پلاک آن هم مربوط به این شهر و راننده اش هم اهل این شهر است، مازوت به سنندج آورده بود که از کمربندی سنندج وارد شهر می شود.

وی افزود: این تانکر سوخت وقتی وارد شهر می شود، در سراشیبی ورودی شهر، دچار نقض فنی می شود و ترمزاش برید.

نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس تصریح کرد: این تانکر مازوت حمل می کرده که بر اثر برخورد با اتوبوس یک دفعه دچار حریق شد.

علوی گفت: بر اساس آمار رسمی اعلام شده تا کنون 15 نفر بر اثر این حادثه جان باختند و حدود پنج نفر هم زخمی شدند.

وی در خصوص انتشار برخی اخبار و فیلم ها در فضای مجازی مبنی بر تجمع برخی افراد و تخریب اموال عمومی در خیابانهای اطراف این حادثه گفت: اینکه افرادی در این زمینه سوء استفاده کردند، خبر ندارند.

دقایق اولیه بامداد امروز چهارشنبه یک دستگاه اتوبوس «دیدار سیرگیتی» به قصد تهران، از ترمینال سنندج خارج شده بود که به محض خروج از ترمینال، تانکر حامل سوخت از پشت به اتوبوس برخورد کرد و اتوبوس دچار حریق شد.

بنا به گفته یکی از رانندگان اتوبوس که جان سالم بدربرد، این اتوبوس ۱۴ مسافر، ۲ راننده و یک شاگرد راننده داشت که تنها دو نفر از این ۱۷ سرنشین جان سالم به در برده و مابقی متاسفانه جان باخته‌اند.