نظر عارف در مورد اظهارات حجاریان درباره هسته سخت اصلاح‌طلب

گروه سیاسی الف،   3970420088 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

محمدرضا عارف توضیحاتی درباره اظهارات اخیر حجاریان پیرامون هسته سخت اصلاح‌طلب مطرح کرد.

نظر عارف در مورد اظهارات حجاریان درباره هسته سخت اصلاح‌طلب

به گزارش فارس، محمدرضا عارف نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز چهارشنبه طی نشستی با خبرنگاران ضمن گفت‌وگو با آنها به سوالات اصحاب رسانه پاسخ داد. 

وی به نقش رسانه در پیشبرد اهداف یک ساختار سیاسی اشاره کرد و گفت: در کشور ما مردم به رسانه‌ها اعتماد ندارند به همین دلیل به برخی رسانه‌های خارجی مراجعه می‌کنند. 

وی بر لزوم توجه ویژه رسانه‌ها به مطالبات مردمی تاکید کرد و خواستار اصلاح برخی رویه‌های فعلی شد. 

رئیس فراکسیون امید مجلس با تاکید بر اینکه باید بر هر مسائل گفت‌وگو کنیم تصریح کرد: گفت‌وگو بر سر مسائل مهم و اساسی کشور یکی از ضروریات است که تاکنون به آن کم توجهی شده است. 

عارف در ادامه این نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره اظهارات اخیر سعید حجاریان درباره هسته سخت اصلاح‌طلبان اظهار داشت: مسلم این است که کشور باید به سمت تحزب برود و خوشبختانه این موضوع امروز در فضای سیاسی کشور جا افتاده است. اگر تحزب در کشور رواج پیدا نکند برخی گروه‌ها به صورت مقطعی وارد میدان شده و طبعاً نیز نسبت به عملکرد خود نیز پاسخگو نیستند.

وی با بیان اینکه مردم باید از جبهه‌های سیاسی بخواهند که باید پاسخگوی عملکرد خود باشند، خاطرنشان کرد: به اعتقاد من منظور آقای حجاریان این بوده که یک هسته باثبات تشکیل شود که روند پروسه انتخاب افراد بالادستی در جریان اصلاحات را مدیریت کند.