زمانی: نمره من به نقل و انتقالات استقلال ۱۰ است

گروه ورزشی الف،   3970419090

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: از وضعیت نقل و انتقالات باشگاه اصلا راضی نیستم و اگر بخواهم نمره‌ای به آن بدهم به این وضعیت نمره ۱۰ می‌دهم.

زمانی: نمره من به نقل و انتقالات استقلال ۱۰ است

حسن زمانی در گفت‌و گو با فارس، در خصوص انتقال امید ابراهیمی به الاهلیقطر و اینکه شفر از این جدایی خیلی ناراحت است گفت: ابراهیمی بازیکنی است که شفر روی او حساب ویژه‌ای کرده بود و فصل گذشته هم یکی از بازیکنان تاثیرگذار استقلال محسوب می‌شد به همین دلیل جای خالی او حس می‌شود ولی از همین حالا باید به فکر جانشین او باشیم تا بیشتر از این ضرر نکنیم.

وی در پاسخ به این سوال که به نقل و انتقالات استقلال چه نمره‌ای می‌دهد گفت: اگر از من سوال می‌کنید نمره نقل و انتقالات استقلال 10 است! من اصلا از این وضعیت راضی نیستم چون سرمربی تیم اولویتش حفظ شاکله اصلی تیم بود که تا الان این اتفاق نیفتاده است.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص نحوه جدایی ابراهیمی از این باشگاه گفت: ابراهیمی می‌توانست تصمیم بهتری بگیرد چون استقلال در در این یکی دو فصل به ابراهیمی لطف کرده و این بازیکن در مقاطعی مصدوم بود.

وی در خصوص شایعاتی که در مورد پژمان منتظری راه افتاده و برخی معتقدند ابراهیمی را منتظری به الاهلیمعرفی کرده است گفت: من هم این مسائل را شنیده‌ام ولی به آن یقین ندارم.

زمانی در خصوص اینکه این شایعه مطرح شده که منتظری از قطر پیشنهاد دارد و البته این موضوع به خاطر دریافت نکردن مطالبات فصل گذشته‌اش است گفت: متاسفانه در فرهنگ ما این مسائل وجود دارد، اما بازیکنی را به زور نگه نمی‌داریم. استقلال مجموعه بزرگی است و هر بازیکنی می‌خواهد در این تیم بازی کند باید احساس بزرگ بودن این تیم را درک کند، ما به هیچ عنوان اجازه  نمی‌دهیم بازیکن بخواهد با مسائل حاشیه‌ای نام بزرگ استقلال را تحت الشعاع قرار بدهد. بازیکن باید با دلش برای استقلال بزرگ و هوادارش بازی کند نه اینکه به خاطر پول.

وی در پایان در خصوص عصبانیت شفر از اتفاقات اخیر گفت: من حتما با شفر تماس می‌گیرم و او را آرام می‌کنم.مطمئنا او حق دارد ولی با وی در زمینه‌های مختلف صحبت خواهم کرد.