در گفتگو با الف مطرح شد؛ خاطره هاشم زائی از امام راحل/درجنگ اقتصادی به اتحاد نیاز داریم نه اتهام

گروه سیاسی الف،   3970418219 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

مسن ترین نماینده مجلس دهم گفت: زمانی که استاندار ایلام شدم امام راحل به من توصیه کردند که وارد دعواهای سیاسی و جناحی نشوم و به این توصیه امام در 35 سال گذشته توجه داشتم.

خاطره هاشم زائی از امام راحل/درجنگ اقتصادی به اتحاد نیاز داریم نه اتهام

عبدالرضا هاشم زائی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه سیاست بین المللی  و منطقه ای در توسعه اقتصادی کشور تاثیر دارد، گفت: ما همیشه بخصوص در مذاکرات باید منافع ملی را در نظر بگیریم.

وی با بیان اینکه سال 1362 استاندار استان ایلام بوده، گفت: آن موقع ایلام استان جنگی بود و من قبل از رفتن به ایلام خدمت حضرت امام (ره) رسیدم. ایشان فرمودند شما بعنوان استاندار وارد دعواهای جناحی نشوید و در دعواهای علمای بلاد شرکت نکنید. اگر هم می توانید این دعواها را کم کنید. زیرا این دعواها به خاطر خدا نیست.

رئیس سنی مجلس دهم گفت: به فرموده امام راحل اگر 124 هزار پیغمبر همزمان در زمین بودند، باهم اختلاف نداشتند.

 هاشم زائی تصریح کرد: در آن زمان با وجود آنکه یک فرد سیاسی بودم، اما هیچ وقت در دعواهای سیاسی و جناحی شرکت نکردم.

وی تصریح کرد: در مجلس دهم هم اظهار نظرها و نطق هایی که داشتم با در نظر گرفتن منافع ملی بود.

عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس با اشاره به جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران گفت: در این جنگ اقتصادی، ما چه در منطقه، چه در دنیا و چه داخل به اتحاد نیاز داریم نه اتهام یکدیگر.

هاشم زائی گفت: در این شرایط همه نیروها چه اصولگرا، چه اصلاح طلب و سایر گروهها باید منافع ملی را در نظر بگیرند و بر این اساس اظهار نظر کنند.

وی تاکید کرد: همانطور که برای پیروزی انقلاب به اتحاد نیاز بود، در جنگ هشت ساله هم به وحدت نیاز داشتیم، برای ادامه راه انقلاب و مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا هم به وحدت نیاز داریم.