بهره‌برداری از خط دوم پروژه آبرسانی غدیر ۲ روز زودتر از موعد مقرر

گروه اجتماعی الف،   3970413154 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

به منظور تامین آب شرب مناسب برای آبادان و خرمشهر امشب خط دوم پروژه آبرسانی غدیر به بهره برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از خط دوم پروژه آبرسانی غدیر ۲ روز زودتر از موعد مقرر

به گزارش باشگاه خبرنگاران، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: به منظور تامین آب شرب مناسب برای آبادان و خرمشهر- خط دوم پروژه آبرسانی غدیر -2 روز زودتر از موعد اعلام شده، به آبگیری آزمایشی رسیده و امشب با حضور وزیر نیرو به بهره برداری می رسد .

وی با اشاره به شستشو آزمایشی افزود: با اتصال خط لوله آبرسانی غدیر در تقاطع محور حمیدیه به سوسنگرد، تا ساعاتی دیگر این خط تکمیل شده و امشب پس از شستشو به صورت آزمایشی آبگیری می شود .

شریعتی عنوان کرد: این طرح از قبل در دست اجرا و کار طبق برنامه در دست پیگیری بود ، این کار جهادی به تمام معنای کلمه از 10 ماه پیش شروع شده بود و کاری که در حالت استاندارد برای اجرای آن 24ماه وقت لازم بود ظرف10تا 11ماه انجام شد .

استاندار خوزستان بیان کرد: اتصال آخر این طرح انجام شده و امشب آب دراین خط پمپاژ می شود و کل آب مورد نیاز مردم ما درآبادان و خرمشهر وشادگان از 14 تیرماه از طرح غدیر تامین می شود و پس از آن کار در سایر بخش های این طرح (برای بقیه مناطق استان )پیگیری می شود ، در ادامه، کار در خط دوم اهواز پیگیری می شود و به سمت دز حرکت می کنیم تا آب را از دز برای مردم تامین کنیم ، حق مطلب موقعی ادا میشود که آب از دز تامین شود ، به زودی با تعیین تکلیف و تکمیل آبگیر سد دز و ساخت آن ، خط لوله به سمت دز می رود .

وی اظهار داشت: در این چند مدت کار فشرده دست کم 10 نفر از کارگران دراثر کار در دمای بالای 50 درجه استان و شرایط سخت کاری دچار گرمازدگی شدند ، من ضمن تشکر از دست اندرکاران اجرای طرح غدیر این دستاورد را نشانه تعهد همه مجریان درقبال مردم می دانم ، احساس مسوولیت تک تک آنان جای تقدیر ویژه دارد.