نقوی حسینی به الف خبر داد؛ تلاش فراکسیون امید مجلس برای استیضاح برخی وزرا/ اقدام فرار به جلو

گروه سیاسی الف،   3970405222 ۱۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کار دولت به جایی رسیده که حتی فراکسیون امید مجلس که حامی دولت بودند الان به منتقدین دولت تبدیل شده و برخی از اعضای این فراکسیون در تلاش هستند تا وزرای اقتصادی در مجلس استیضاح و عزل شوند.

تلاش فراکسیون امید مجلس برای استیضاح برخی وزرا/ اقدام فرار به جلو

سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به وضعیت بد اقتصادی و گرانی مسکن، خودرو، سکه و ارز گفت: هیچ عزم و اراده ای در دولت برای مقابله با گرانی ها وجود ندارد و دولت هیچ برنامه ای در این زمینه ارائه نکرده است.

وی افزود: آقای روحانی که به غرب و کشورهای غربی علاقمند است بداند که در این کشورها اگر فردی، مقام مسئولی و یا مدیری توانائی انجام کاری را ندارد، استعفاء می دهد بنابراین خوب است این مورد را از غربی ها بیاموزد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: برخی از نمایندگان بر این نظر هستند که اگر رئیس جمهور توانائی کنترل بازار را ندارد، استعفاء دهد و کار را به نیروهای جوانتر، فعال تر و کارآمدتر واگذار کند.

نقوی حسینی امروز سه شنبه در حاشیه جلسه علنی مجلس مشاهده می کردیم که نمایندگان فراکسیون امید مجلس هم از وضعیت فعلی اظهار نگرانی می کردند و برخی از اعضای فراکسیون هم برای استیضاح وزرای اقتصادی در تکاپو بودند.

وی با بیان اینکه شنیدیم برخی از اعضای این فراکسیون برای استیضاح امضاء جمع می کردند، تصریح کرد: البته این تصمیم فراکسیون امید مجلس یک اقدام فرار به جلو است. چرا که همین فراکسیون از تیم اقتصادی دولت حمایت می کردند و امروز باید پاسخگوی رفتار خود باشند.