سفیر ایران در مادرید: در مورد بازی با اسپانیا رویاپردازی نمی‌کنیم

گروه ورزشی الف،   3970330115 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

سفیر کشورمان در اسپانیا، با اشاره به بازی امشب تیم‌های ملی فوتبال ایران و اسپانیا در جریان مسابقات جام جهانی روسیه تصریح کرد: برای حفظ اعتبار فوتبال ایران در آسیا و جهان جوانمردانه می‌جنگیم.

سفیر ایران در مادرید: در مورد بازی با اسپانیا رویاپردازی نمی‌کنیم

به گزارش ایسنا، در آستانه دیدار امروز تیمهای فوتبال جمهوری اسلامی ایران و اسپانیا در روسیه، محمد حسن فدایی‌فرد، سفیر کشورمان در اسپانیا در گفت‌وگو با روزنامه ورزشی« AS »اظهار کرد: فوتبال اسپانیا و فوتبالیست‌هایش برای جامعه فوتبال، بازیکنان تیم ملی و مربی نام آشنای آن کاملا شناخته شده هستند. با توجه به سرعت، قدرت، تکنیک، کار گروهی و بازی حرفهای تیم اسپانیا، قطعا رویاپردازی نمی کنیم اما برای حفظ اعتبار فوتبال ایران در آسیا و جهان جوانمردانه می‌جنگیم.

فدایی فرد افزود: از آنجا که اغلب بازیکنان تیم ایران در باشگاه های معتبر اروپا و روسیه و دیگر کشورها فعالیت فوتبالی حرفهای دارند و در کنار آنها برترین فوتبالیست های لیگ برتر ایران قرار دارند، ایران به عنوان مدعی و شگفتی ساز وارد زمین می شود و هر یک از بازیکنان ایران می‌توانند شگفتی ساز باشند.  

سفیر کشورمان در اسپانیا گفت: یقین دارم که ملت های ایران و اسپانیا برنده بازی روز چهارشنبه خواهند بود و باور دارم جوانان ایران با کسب اعتبار و احترام برای فوتبال و فرهنگ ایران، زمین مسابقه را ترک خواهند کرد.

فدایی فرد ابراز امیدواری کرد همکاریهای ورزشی به خصوص در حوزه فوتبال بین ایران و اسپانیا در سطوح ملی و باشگاهی پس از جام جهانی شتاب بگیرد.