مقام ارتش رژیم صهیونیستی: ایران احتمالا غنی‌سازی را احیا می‌کند

گروه جهان الف،   3970327143

رئیس سابق اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی گفت با توجه به برگزاری نشست میان سران آمریکا و کره شمالی، بعید به نظر می‌رسد که ایران به میز مذاکره با آمریکا بازگردد.

مقام ارتش رژیم صهیونیستی: ایران احتمالا غنی‌سازی را احیا می‌کند

به گزارش فارس، «عاموس یادلین» رئیس سابق اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گفت ایران احتمالا غنی‌سازی اورانیوم را به وضعیت پیش از توافق هسته‌ای بازمی‌گرداند.

وی که در کنفرانس جنگ سایبری در دانشگاه تل‌آویو صحبت می‌کرد، گفت: «نشست کره شمالی به این معنی است که ایران احتمالا به میز مذاکره بازنخواهد گشت.»

یادلین مدعی شد: «ایران غنی‌سازی اورانیوم را از سر خواهد گرفت و به سمت بمب حرکت می‌کند.»

این مقام اطلاعاتی سابق رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از صحبت‌هایش مدعی شد که از سرگیری برنامه هسته‌ای ایران، احتمال وقوع درگیری نظامی میان تل‌آویو و تهران را افزایش می‌دهد، چراکه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا حاضر به اقدام نظامی علیه ایران نخواهد بود و این کار به تل‌آویو محول می‌شود.

او به مسئله تهدید داعش برای رژیم صهیونیستی هم پرداخت و گفت این گروه در رده پنجم بزرگترین تهدیدات برای تل‌آویو قرار دارد و ایران تهدیدی به مراتب بزرگتر است. او گفت داعش در صورتی شکست می‌خورد که ظرفیت فرماندهی و کنترل آنلاین این گروه نابود شود و آرمان ایدئولوژیک داعش از بین برود.

نشست امنیت و جنگ سایبری به مدت یک هفته در جریان است و در این مدت کارشناس‌های ارشد و مقام‌های کنونی و سابق رژیم صهیونیستی و آمریکا درباره روش‌های انجام حملات سایبری و دفاع در برابر حملات سایبری احتمالی بحث می‌کنند.