بیژن مقدم: انتظار از رئیس جمهور تصمیم قاطع به تغییر در کابینه با شاخص‌های کارآمدی، جوانگرایی و مردم‌داری است‌/ به منتقدین دولت اعم از اصول‌گرا و اصلاح‌طلب اعتنا کنید

گروه سیاسی الف،   3970323205 ۱۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

بیژن مقدم مدیر مسئول سایت الف در دیدار و ضیافت افطار رئیس جمهور با جمعی از اصحاب رسانه گفت: صحنه هم‌آوردی سختی در پیش خواهیم داشت. از این رو همه برای موفقیت دولت دعا می‌کنیم. متن کامل این سخنان را می‌خوانید

بیژن مقدم: انتظار از رئیس جمهور تصمیم قاطع به تغییر در کابینه با شاخص‌های کارآمدی، جوانگرایی و مردم‌داری است‌/ به منتقدین دولت اعم از اصول‌گرا و اصلاح‌طلب اعتنا کنید

با عرض سلام خدمت جناب آقای ر وحانی رییس جمهور محترم

و دوستان و همکاران  رسانه‌ای

با سپاس از فرصتی که فراهم شد تا چند جمله‌ای را تقدیم کنم .

 

جناب آقای روحانی

روزها و هفته‌هایی را پشت سر گذاشتیم که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب تلقی می‌شود. چه خروج آمریکا از برجام و چه رشدی که مردم ما در این ماجرا کردند.

تعامل با جهان یک سیاست حکیمانه و همیشگی است اما باید آن‌را از دو آفت بزرگ زدود.

اول آنکه این تعامل به معنای سازش و تسلیم نیست و دوم آنکه نباید در این مسیر از ظرفیت‌های داخلی غفلت کرد.

مردم ما طی دو سال گذشته به‌خوبی دریافتند که هیچ تفاوتی بین سران آمریکا از کارتر تا ترامپ در دشمنی و ضدیت با انقلاب و مردم ایران وجود ندارد. به همین دلیل در نگاه دشمنان، همه دولت‌ها در ایران، اگر تن به  زیاده‌خواهی‌های آنان ندهند به یک اندازه مغضوبند.

 

جناب آقای رئیس جمهور

امروز بغض دشمنان انقلاب به شما و مردم عیان‌تر از همیشه رخ نمایانده و دشمن در رویای ایجاد فشار خردکننده در کوتاه مدت با هدف تهدید موجودیت انقلاب است.

پس صحنه هم‌آوردی سختی در پیش خواهیم داشت. از این رو همه برای موفقیت دولت دعا می‌کنیم.

و معتقدیم کسانی که برای شکست دولت روزشماری می‌کنند نه دل در گرو انقلاب و اسلام دارند و نه به منافع ملی می‌اندیشند.

 

جناب آقای روحانی

جامعه‌ی امروز ما بیش از آن‌که چیزی را در «حال»، از دست داده باشد، نگران «آینده» خود است.

دولت امید در سه سال باقی مانده از عمر خود می‌تواند امید را به جامعه بازگرداند. به شرط آنکه خالصانه و مجاهدانه برای مردم کار کند. به‌ویژه آنکه این مجاهدت‌ها می‌تواند بی چشم‌داشت به صندوق رای ۱۴۰۰ باشد.

 

جناب آقای رئیس جمهور

تئوری حاکمیت دوگانه جز  زیان،‌ حاصلی نداشته و ندارد. صاحبان آن برای تحقق آن و تعمیق شکاف‌ها هم‌چنان تلاش می کند.

خاضعانه از شما می‌خواهم به این خواست و نیت مدد نرسانید.

اگر می‌توانید برای حل اختلافات به جای استفاده از تریبون‌های عمومی (که جز تزاید سرگشتگی در مردم حاصلی ندارد) از اهرم‌های خود در پشت صحنه بهره بگیرید و اگر نمی‌توانید راضی به تضعیف ارکان نظام نشوید.

خوشبختانه طی ماه‌های اخیر تلاش ویژه جنابعالی در جهت وحدت بخشی به جامعه کاملا مشهود بوده که جای سپاس دارد.

 

جناب آقای روحانی

به منتقدین دولت اعم از اصول‌گرا و اصلاح‌طلب اعتنا کنید. فرصتی را برای شنیدن بی‌واسطه حرف‌هایشان اختصاص دهید و مجموعه مدیران و دستگاه‌ها را موظف کنید حرف‌ها، نقدها و راهکارهای آنان را بشنوند و آنچه در جهت منافع ملی بود بکار گیرند.

بارها گفتیم و نوشتیم  بخشی از کابینه شما انگیزه و توان لازم برای پیشبرد اهداف دولت را ندارد.

خوشحالیم که با روی خوش پذیرفته و خود منتقد این گروه شده‌اید.

اما انتظار از شما فراتر از اینهاست. انتظار از رئیس جمهور تصمیم قاطع به تغییر در کابینه با شاخص‌های کارآمدی، جوان‌گرایی، مردم‌داری، هماهنگی، باورمندی به آرمان‌های انقلاب، تلاش خالصانه و شبانه‌روزی است.

دشمنان نیز بدانند انقلاب اسلامی با اتکا و ایمان به خدای بزرگ، همراهی مردم سربلند و راهبری‌های رهبر معظم انقلاب و عزم و همت دولت‌مردان این مرحله را نیز پشت سر خواهد گذاشت. ان‌شالله