درخواست محمد نوری‌زاد از رهبر انقلاب برای خروج از کشور و موافقت ایشان

گروه سیاسی الف،   3970320066 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

محمد نوری‌زاد از فعالان و محکومان فتنه ۸۸ از رهبر انقلاب درخواست کرده که برای ملاقات فرزندش از کشور خارج شود.

به گزارش تسنیم، شب گذشته جمعی از فعالان فضای مجازی از نامه محمد نوری‌زاد از فعالان فتنه 88 و از محکومان قضایی به رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داده و اعلام کردند که وی در این نامه، از رهبر انقلاب درخواست کرده‌ که به دلیل بیماری صعب العلاج فرزندش، از کشور خارج شده و به ملاقات وی برود.

نوری‌زاد که از محکومان فتنه 88 بوده، حالا از رهبر انقلاب درخواست کرده که دستوری صادر کنند تا بتواند با رفع ممنوع‌الخروجی، از کشور خارج شود. فعالان فضای مجازی همچنین از موافقت رهبر انقلاب با این درخواست محمد نوری‌زاد، خبر داده‌اند.

این خبر از شب گذشته تاکنون بازتاب بسیار زیادی در شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص توئیتر داشته و کاربران مطالب زیادی در این مورد با هشتگ #رافت_اسلامی نظام درباره این فرد، منتشر کرده‌اند.

محمد نوری‌زاد از فعال افراطی اصلاح‌طلب است که همواره در نقش یک اپوزوسیون داخلی فعالیت داشته و در تمام موارد به ارکان نظام حمله کرده است. او حتی در مصاحبه با تلویزیون کلمه (وابسته به وهابیت و عربستان سعودی)، دفاع مقدس در برابر تجاوز رژیم صدام و حامیانش را احمقانه خوانده و در بخش دیگری از سخنانش، اظهارات تند و توهین آمیزی درباره مدافعان حرم بیان کرده بود.