آملی لاریجانی: تا وقتی مردم در صحنه حضور دارند آمریکا و اذنابش در منطقه نمی‌توانند به اهداف شومشان برسند

گروه سیاسی الف،   3970318067 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس قوه قضاییه گفت: تا وقتی مردم در صحنه حضوری پرشکوه و حماسی دارند آمریکا و اذنابش در منطقه نمی‌توانند کاری از پیش برده و به اهداف شومشان نخواهند رسید.

به گزارش فارس، آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در جمع راهپیمایان روز قدس در پاسخ به این سوال که با توجه به انتقال سفارت آمریکا و ایجاد موج جدیدی از اعتراضات به رفتارهای رژیم غاصب اشغالگر قدس حضور مردم در راهپیمایی روز قدس چه پیامی برای آمریکا و متحدانش دارد گفت: بحمدالله حضور مردم گسترده و پرشکوه است و این را هم در کشور خودمان و هم در سایر کشورهای مسلمان می‌بینیم.

این حضور یک پیام مهمی برای کشورهای سلطه گر دارد و خصوصا آمرکیایی ها و صهیونیست ها فکر می‌کنند با انتقال یک سفارتخانه می‌توانند پایه های یک دولت جعلی و کودک کش را محکم کنند.

وی ادامه داد: این حضور فوق العاده مردم نشان می‌دهد این ها راهیی به جایی نمی برند و تا زمانی که مردم بیدار و بصیر هستند نمی‌توانند آنها کاری انجام دهند.

ما مطمعنیم این حضور در جای جای دنیا باعث از بین رفتن این غده سرطانی می‌شود و شکوه حضور مردم اقتدار اسلام را نشان می دهد و تا وقتی این مردم در صحنه هستند آمریکا و اذنابش در منطقه نمی‌توانند کاری کنند.