سردار سلامی: هیچ کس نمی‎تواند موشک‎های ایران را بگیرد؛ هرکه می‌ترسد به پناهگاه برود

گروه سیاسی الف،   3970307215 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه دشمنان فکر می‌کنند ایران خود را خلع سلاح می کند، گفت: هیچ کس نمی تواند موشک های ایران را بگیرد هرکه می ترسد به پناهگاه برود.

سردار سلامی: هیچ کس نمی‎تواند موشک‎های ایران را بگیرد؛ هرکه می‌ترسد به پناهگاه برود

به گزارش خبرگزاری دانشجو، سردار حسین سلامی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آئین افتتاحیه مسجد امام حسن (ع) که در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) برگزار شد گفت: ساخت این بنا نشان می دهد که جبهه های تمدن نوین اسلامی به تدریج عرصه های مختلف زندگی ما را در برگرفته است و ساختن مساجد و تعمیر انها از عهده کسانی بر میاید که به خدا و روز جزا اعتقاد دارند.


وی خاطر نشان کرد: معماری شکوه هر تمدن است وقتی این بنا ساخته می شود نشان می دهد که ما امده ایم تمدنی بی پایانی را بنا کنیم و از مسجد اغاز کردیم که نماد اصلی تمدن اسلامی است.


سردار سلامی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه مثل سپاه مثل مسجدی است که از ابتدا از ذات تقوا خلق شده است و در این مسجد مردانی هستند که دوست دارند پاکیزه باشند و خدا پاکیزگان را دوست دارد اظهار داشت: در خط سیل تاریخی سپاه که تاسیس ان معجزه فکری امام راحل بود و توسط رهبر انقلاب این شجره مبارکه تنومد شد و افق های آن در جهان دیده شد.

جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه دشمنان فکر میکنند ایران خود را خلع سلاح میکند، گفت:هیچ کس نمی تواند موشک های ایران را بگیرد هر که می ترسد به پناهگاه برود.
وی افزود: دشمنان آمده بودند تا ما را از جغرافیای عالم محو کنند، اما می‌بینند جغرافیایی از قدرت شکل گرفته و همه در مقابلشان می‌ایستاندن و در بلاد اسلامی جای مانور ندارند.

سردار سلامی با اشاره به اقدامات گروه‌های تروریستی در سوریه و تشکیل داعش توسط آمریکایی‌ها گفت: آن‌ها به سوریه حمله می‌کند، اما سیاستهایشان خورد می‌شود یا به پایگاهی حمله می‌کنند، اما چند روز بعد سرزمین‌های اشغالی به آتش کشیده می‌شود.

وی افزود: در حالی که ترامپ از برجام خارج می‌شود و فکر می‌کند کاری بزرگی کرده روز بعدش سرزمین‌های اشغالی به آتش کشیده می‌شود. این واقعیت رخ داده است، بماند که برخی مزدوران سعی می‌کنند یاس را در جامعه پخش کنند، اما جامعه ما شبیه کشور‌های تحریم شده نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی در کشور اظهار داشت: اگر ما مشکل اقتصادی داریم مشکل آن‌ها بیش‌تر از ما است، فرانسه که یک کشور مدرن غربی است در روز‌های گذشته شاهد خبر‌های زیادی بود.

در امریکا ۴۱ میلیون انسان گرسنه هستند، اما آیا در کشورما هم چنین است.

وی افزود: در کشورما مشکل است، اما می‌دانیم که نباید به دشمن تکیه کرد، پس هر چه زمان گذشته شجره سپاه قدرت گرفته و امروز به درجه‌ای از قدرت رسیده که وزیر خارجه امریکا در ۱۲ شرط می‌گوید ایران باید به حضور خود در منطقه پایان دهد، این یعنی آن‌ها نمی‌توانند چنین کاری کند و از ما می‌خواهند خودمان این کار را انجام دهیم.

سردار سلامی تصریح کرد: آن‌ها فکر می‌کنند ایران باید توسعه موشکی خود را خاتمه دهد، اما چون نمی‌توانند ما را مجبور کنند از ما می‌خواهند خودمان چنین کاری کنیم.

وی ادامه داد: آن‌ها در حالی که کشور را تحریم می‌کنند تصور این را دارند که ایران خود را خلع سلاح می‌کند در حالی که امروز قدرت و نظام ایران بخش‌هایی از جامعه اسلامی را تحت تاثیر قرار داده، آن‌ها تصور می‌کنند ایران این قدرت و حضور و نفوذ را کنار می‌گذارد، اما نمی‌داند که این نفوذ فیزیکی نیست بلکه باور اسلام است و این نفوذ وجود دارد و هیچ کس نمی‌تواند آن را از بین ببرد و فقط می‌تواند در برابر گسترش آن تسلیم باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان با تاکید بر اینکه هیچ کس نمی‌تواند قدرت موشکی را نابود کند و اگر می‌ترسند به پناهگاه بروند گفت‌: حداکثر کار آن‌ها تحریم کردن است، اما ایران غنی است و تحریم پذیر نیست؛ ایران قوی است پس خواب آشفته نبینند.