بررسی تاثیر نوسانات ارزی بر اقتصاد کشور در نوزدهمین شماره «دنیای سرمایه‌گذاری»

گروه اقتصادی الف،   3970230139

نوزدهمین شماره «دنیای سرمایه‌گذاری» ویژه صاحبان سرمایه و تجارت و علاقه‌مندان به مباحث اقتصادی به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شد.

بررسی تاثیر نوسانات ارزی بر اقتصاد کشور در نوزدهمین شماره «دنیای سرمایه‌گذاری»

 

  به گزارش الف نوزدهمین شماره "دنیای سرمایه‌گذاری" در 6 بخش شامل دنیای سرمایه، پرونده ویژه با موضوع "بورس، بانک و بیمه"، دنیای انرژی، دنیای صنعت، اقتصاد کلان و خواندنی‌ها به زبان فارسی و خلاصه مطالب به زبان انگلیسی به چاپ رسید.

بخش دنیای سرمایه به مصاحبه‌هایی با علیرضا حائری، دبیر اسبق انجمن صنایع نساجی با عنوان "دولت با افزایش نرخ ارز درآمدزایی می‌کند" به همراه گزارش‌هایی با عناوین "نوسانات ارزی؛ التهاب خفته یا اولتیماتوم"، "تاثیر جنگ تجاری آمریکا و چین بر اقتصاد ایران"،"آغاز شمارش معکوس برای اصلاح نظام بانکی کشور"،"صنعت بیمه جذاب می‌شود؛ اگر ..." و"ثبات در بازار سرمایه نیازمند اعتمادسازی و مدیریت نقدینگی " اختصاص یافته است.

در بخش پرونده ویژه مصاحبه‌های اختصاصی "دنیای سرمایه‌گذاری" با یاسر فلاح، رییس ستاد برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، سعید اسلامی بیگدلی، دبیر کل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران، علی صالح‌آبادی، مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران، بهاره شریفیون، مدیرعامل شرکت بیمه دات کام، حسین راغفر، استاد اقتصاد دانشگاه، علیرضا قصاعی، مدیرعامل تذرو افزار و مهرداد فضیلت، مدیرعامل شرکت آلتون تک انجام شده که طی آن گزارشی با عنوان "بیم و امیدها در بازار سرمایه بدون برجام" نیز ارایه شده است.

بخش انرژی به مصاحبه‌ با هنریک درغوکاسیان، رییس هیات مدیره مجموعه شرکت‌های شیمی دُر سلف، امین یوسفی شیخ رباط، مدیر چاه آزمایی شرکت پترو دانیال کیش، سید رضا کسایی زاده، معاون اسبق وزیر نفت در امور گاز به همراه گزارشی ویژه از بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش تهران اختصاص یافته که طی آن فرصت‌های موجود سرمایه‌گذاری در صنعت انرژی کشور مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته‌اند.

 

بخش صنعت این شماره از "دنیای سرمایه‌گذاری" به مصاحبه‌هایی با مهدی کرباسیان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، علی فاضلی، رییس اتاق اصناف ایران، غلامرضا امینی، مدیرکل دفتر نظارت بر استانداردهای صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال سازمان ملی استاندارد و افشین کلاهی، رییس کمیسیون جوانان، کارآفرینی و کسب‌وکارهای نوین اتاق ایران اختصاص داده شده است.

 در بخش اقتصاد کلان، یادداشتی از مرتضی فغانی، تحلیل‌گر اقتصاد با عنوان "چگونگی عبور از رکود اقتصادی" و همچنین مصاحبه‌هایی با نیکلاس هاپتون، سفیر بریتانیا در ایران، مسعود خوانساری، رییس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی تهران و گزارش‌هایی نیز با عناوین "گرانی در کمین بازارهای جهانی"، "دلایل عدم‌حمایت مصرف‌کنندگان از کالاهای ایرانی" ارایه شده است.

 

در بخش خواندنی‌های این شماره از "دنیای سرمایه‌گذاری" نیز مصاحبه‌ای با بانو آلیس لوبلان، کارآفرین فرانسوی فعال در تهران به همراه مطالب ترجمه با عناوین "16 دلیل برای این‌که هنوز بی‌کار هستید!"،"عبور از موانع اقتصادی با تغییر نگرش شخصی " و"راهبردهای مفید برای بهبود سلامت فکر کارآفرینان " به چاپ رسیده است.

لازم به ذکر است که خلاصه‌ مطالب به زبان انگلیسی در بخش پایانی ماهنامه ارایه شده است.

از امروز نوزدهمین شماره ماهنامه «دنیای سرمایه‌گذاری» در 100 صفحه با قیمت 10 هزار تومان بر روی پیشخوان کیوسک‌های در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.