تغییر لباس پلیس + جزئیات

گروه اجتماعی الف،   3970222045 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا از آغاز فرایند تغییرات جدید لباس‌های پلیس با هدف زیباتر و کاربردی‌تر شدن این لباس‌ها خبر داد.

تغییر لباس پلیس + جزئیات

سردار محسن فتحی‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم، با اعلام خبر اعمال تغییراتی در لباس‌های ماموران پلیس اظهار کرد: با توجه به نیازهای جدید به وجود آمده، اصلاحاتی در خصوص لباس ماموران پلیس انجام گرفته است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: نوآوری، زیباتر شدن لباس ماموران و کاربردی‌تر شدن لباس‌های پلیس در دستور کار ما قرار گرفته و ما در حال کار بر روی اصلاحات مدنظر هستیم.

وی گفت: هر از چند سالی، با توجه به تغییرات زمانی، لباس ماموران پلیس مورد بازنگری قرار می‌گیرد تا در صورتیکه ایراداتی در لباس ماموران وجود داشته باشد اصلاح شود و پیشنهادات جدید در خصوص لباس ماموران پلیس مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

فتحی‌زاده با بیان اینکه تغییر لباس پلیس نیازمند طی شدن یک فرایند قانونی است افزود: در این فرایند پس از ارائه پیشنهادات و جمع‌بندی بر روی اصلاحات مدنظر، موضوع باید به اطلاع ستاد کل نیروهای مسلح برسد و در صورت موافقت ستاد کل نیروهای مسلح، این تغییرات اعمال خواهد شد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در پاسخ به این سوال که این تغییر لباس برای نیروهای ستادی خواهد بود یا عملیاتی گفت: در بررسی‌های انجام شده هم لباس‌های ستادی ناجا و هم لباس پرسنل عملیاتی پلیس تغییراتی خواهند داشت.

وی در پایان با تاکید بر اهداف این تغییرات خاطرنشان کرد: این تغییرات به کاربردی‌تر شدن لباس‌های ماموران پلیس و در عین حال زیباتر شدن آن خواهد انجامید و در حال کار بر روی این تغییرات هستیم.