حسین مرعشی: رئیس جمهور انتخاب خودمان است و باید خود پاسخگوی تمامی رفتارها و اتفاقات باشیم

گروه سیاسی الف،   3970131153

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی، سازندگی و توسعه کشور را در گرو مطالبه گری مردم دانست و گفت: مردم برای تقویت حاکمیت باید با روحیه مطالبه گری همیشه در صحنه حاضر باشند.

به گزارش ایسنا ، حسین مرعشی ظهر امروز در کنگره استانی حزب کارگزاران سازندگی استان در تالار حافظ بجنورد، اظهار کرد: حفظ کشور به حفظ مردم آن است و توده های مردمی که اصالت داشته باشند، تعیین کننده اند.


وی با بیان اینکه اگر هر انتقادی به جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم، نقد خود است، ادامه داد: رئیس جمهور نیز انتخاب خودمان است و باید خود پاسخگوی تمامی رفتارها و اتفاقات کشور باشیم.


وی اضافه کرد: سیاست، اقتصاد و فرهنگ را مردم می سازند و باید با بازگشت به خود نیرومند شویم.


مرعشی با اشاره به اینکه باید حمایت مشروع باشد، خاطرنشان کرد: البته این به معنای تعریف بیجا از مسئولی نبوده و انتقاد در زمان خود لازم اما در شرایط فعلی اتحاد تمامی احزاب و دو جبهه اصول گرا و اصلاح طلب برای سازندگی ایران نیاز است.


وی با تاکید بر اینکه مردم فعال و مطالبه گر کشور را می سازند، گفت: مسئولی اگر عملکرد ضعیف دارد، با شمشیر انتقاد وی را اصلاح کنیم و از هر شخص در هر سمتی باید سوال کنیم و نگذاریم این مطالبات به کینه و بغض تبدیل شود.


سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی افزود: احساس خستگی در سیاست ریشه اش فرار از مسئولیت است و باید بسیار فعال در صحنه های سیاسی کشور حضور داشته باشیم.
مرعشی حزب را محلی برای گفت و گو و کشف حقیقت نامید و ادامه داد: باید با گفت و گو و مذاکره راه حل ها را پیدا کنیم.
وی با تاکید بر اینکه ملت ایران به جبهه اصلاحات دل بسته و امیدوارند، تصریح کرد: از سال 92 تا کنون در سه انتخابات مهم ملت ایران با قاطعیت به این جبهه رای داده پس در این راستا وظیفه سنگینی بر دوش داریم.