بروجردی: تلگرام در اختیار دولت است

گروه سیاسی الف،   3970127170 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه حضور مستشاری ایران در سوریه بنا به دعوت دولت سوریه و با هدف مبارزه با تروریسم و بسیار موفق بوده است، گفت: اگر این حضور ایران و روسیه نبود امروز شاهد یک لیبی دیگر در خاک سوریه بودیم.

بروجردی: تلگرام در اختیار دولت است

به گزارش تسنیم علاءالدین بروجردی ظهر امروز در حاشیه بازدید از سازمان ملی استاندارد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مستشاری جمهوری اسلامی ایران در سوریه بنا به دعوت دولت سوریه و با هدف مبارزه با تروریسم و بسیار موفق بوده است.

وی با بیان اینکه اگر کمک مستشاری ایران و روسیه نبود طبیعتاً وضعیت منطقه بهم ریخته بود، افزود: اگر این حضور ایران و روسیه نبود امروز شاهد یک لیبی دیگر در خاک سوریه بودیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در چنین شرایطی که حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برخلاف همه قوانین بین‌المللی و قوانین حاکمیتی کشورها صورت می‌گیرد، طبیعتاً پاسخ آن لحظه‌ای نیست و حتما پاسخ جدی به آن ها داده خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی درباره تلگرام اظهار داشت: تلگرام در اختیار دولت است و بحث فیلتر تلگرام بحث اصلی نیست و بحث این است که شان ملی ما می‌طلبد با توجه به مجموع توانمندی‌های کشور از فضای پیام‌رسان‌های داخلی استفاده کنیم و مقدرات ما در اختیار بیگانگان نباشد و به سرعت در این زمینه کار در حال انجام است و دولت هم حمایت می‌کند که این مهاجرت را انجام بدهیم.