آخرین وضعیت جاده‌ها/ ادامه بارش‌ها در کشور

گروه اجتماعی الف،   3970127063

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.

آخرین وضعیت جاده‌ها/ ادامه بارش‌ها در کشور

سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با مهر، درباره وضعیت جوی و ترافیکی  منتهی به ساعت ۹ صبح دوشنبه ۲۷ فروردین فروردین گفت: شاهد بارش برف در استان های البرز، خراسان شمالی و سمنان(اکثر محورها)، استان های خراسان رضوی(محور درگز-قوچان)، گلستان(آزادشهر-شاهرود)، مازندران(ارتفاعات لاریجان، ولی آباد، فیروزکوه و کیاسر به سمنان) و غرب استان تهران(محورصفادشت-شهریار) هستیم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا  با اشاره به بارش باران نیز گفت: اکثر محورهای استان های خراسان جنوبی، خوزستان، گلستان، مازندران، گیلان، غرب تهران، تهران بزرگ، اصفهان، شرق تهران، قم، خراسان رضوی(محور چناران-مشهد) و همدان(محور همدان-تهران) بارش باران گزارش شده است.

وی درباره ضرورت استفاده از زنجیر چرخ نیز گفت: محورهای کندوان و طالقان در استان البرز و محورهای زنجان-طارم و تهم-چورزق در استان زنجان به دلیل بارش سنگین برف ضروری است که رانندگان از زنجیر چرخ استفاده کنند.

سرهنگ رحمانی با اشاره به ترافیک نیمه سنگین گفت: باند جنوبی آزادراه کرج قزوین(از ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران کرج(از پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره)ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی گفت: سایر  محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است. ضمن اینکه بارش برف و باران در تهران باعث پاک شدن هوا شده است.