محدودیت ترافیکی جاده‌های شمال در روز مبعث

گروه اجتماعی الف،   3970124090

جاده‌های چالوس و هراز شنبه ۲۵ فروردین یکطرفه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه در جاده چالوس از ساعت ۱۴ تا ۲۴ شنبه ۲۵ فروردین از کرج به مرزن‌آباد ممنوع و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج یکطرفه خواهد شد.

سرهنگ قدمی افزود: آمد وشد انواع وسایل نقلیه در جاده هراز نیز از ساعت ۱۵ تا ۲۴ شنبه از رودهن به آمل ممنوع و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز، از آب اسک به سمت رودهن محدوده مشاء یک‌طرفه خواهد بود.

وی با بیان اینکه رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است، افزود: آمد وشد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه از جاده هراز ممنوع است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: آمد وشد تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در جاده سوادکوه نیز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد موتور‌سیکلت‌ها بجز موتور سیکلت‌های امدادی و پلیس، تا ساعت ۶ روز یکشنبه ۲۶ فروردین از محور‌های چالوس، هراز و سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.