واکنش مقام صهیونیست به انتقاد مسکو از حمله تل‌آویو به T4 سوریه 

گروه جهان الف،   3970124003

یک مقام رژیم صهیونیستی در واکنش به انتقاد سخنگوی وزارت خارجه روسیه از این رژیم به دلیل حمله به پایگاه T4 سوریه، ایران را به بی ثبات کردن سوریه متهم کرد.

به گزارش فارس، در ادامه اظهارنظرهای ضد ایرانی مقام‌های رژیم صهیونیستی، یک مقام این رژیم بدون اشاره به حمله اخیر تل‌آویو به سوریه، ایران را به بی ثبات کردن سوریه متهم کرد.

 یک مقام رژیم صهیونیستی به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه روسیه که در آن از حمله اخیر این رژیم به پایگاه T4 انتقاد کرد، واکنش نشان داد.

این مقام به کانال ۱۰ تلویزیون این رژیم گفت: «این ما نیستیم که سوریه را بی‌ثبات می‌کنیم، بلکه ایران است. این ایران است که به دنبال ساخت پایگاه نظامی دائمی برای خود در سوریه است».

مقام صهیونیست افزود: «آنچه ثبات در سوریه را تضعیف می‌کند، تجاوزگری ایران و تلاشش برای استقرار حضور نظامی خود در سوریه برای تهدید اسرائیل و دیگر کشورها است».

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در نشستی خبری، حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به پایگاه T4 سوریه را سبب تشدید بی‌ثباتی در سوریه خواند.

«ماریا زاخاروا» گفت: «حمله اسرائیل به T4 به افزایش ثبات در سوریه کمکی نکرد. لازم به ذکر است که این حمله با افزایش تحرکات تروریست‌ها در سوریه همزمان شد.

این اظهارات در حالی مطرح شد که پیشتر ولادیمیر پوتین در گفت‌وگوی تلفنی با بنیامین نتانیاهو به او توصیه کرد از برداشتن گام‌هایی که «حاکمیت سوریه را بی‌ثبات می‌کند»، خودداری کند.

کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد نخست‌وزیر این رژیم به پوتین گفت «اسرائیل اجازه نخواهد داد ایران در سوریه برای خود پایگاه ایجاد کند».