آغاز محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

گروه اجتماعی الف،   3970122083

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز در محورهای مازندران آغاز و تا ساعت 6 صبح روز یک‌شنبه 26 فروردین ماه ادامه دارد.

آغاز محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

علی‌رضا قدمی امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان بوده و از لحاظ جوی نیز مشکل خاصی نداریم.

وی بیان کرد: باتوجه به مساعد شدن شرایط آب و هوایی شاهد تردد موتورسیکلت و همچنین باتوجه به فصل کشاورزی شاهد تردد ماشین‌آلات کشاورزی در راه‌های مازندران هستیم که باید بدانند رعایت قوانین برای تمامی رانندگان ضروری است.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز در محورهای مازندران آغاز شده و تا ساعت 6 صبح روز یک‌شنبه 26 فروردین ماه امسال ادامه خواهد داشت، افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج‌شنبه 23، جمعه 24 و شنبه 24 فروردین ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

این مسوول با اشاره به اینکه محورهای هراز و کندوان روز شنبه 25 فروردین ماه امسال یک‌طرفه خواهند شد، اضافه کرد: تردد انواع تریلی از ساعت 12 تا 24 روز شنبه 25 فروردین ماه امسال از محور سوادکوه ممنوع اعلام شده است.

قدمی ادامه داد: در محور کیاسر نیز درصورت افزایش حجم خودروها محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان گفت: باتوجه به شرایط عادی تردد در محورهای استان شاهد سرعت بالای برخی رانندگان هستیم که لازم است از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.