علیرضا کریمی: با قدرت به تشک کشتی بازمی‌گردم

گروه ورزشی الف،   3970120109

ملی‌پوش البرزی کشتی ایران گفت: انگیزه بالایی برای مسابقات انتخابی تیم ملی دارم، به آینده امیدوارم، تا پایان محرومیتم صبر می‌کنم و با قدرت به تُشک کشتی باز می‌گردم.

علیرضا کریمی: با قدرت به تشک کشتی بازمی‌گردم

علیرضا کریمی کشتی‌گیر تیم ملی ایران در گفتگو با مهر در خصوص آخرین وضعیت خود، گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و شرایط بدنی خوبی دارم، با نزدیک شدن به مسابقات انتخابی تیم ملی انگیزه بالایی دارم تا در این رقابت‌ها نمایش قابل قبولی داشته باشم.

وی ادامه داد: بعد از محرومیت شش‌ماهه خیلی‌ها سعی کردند من را به حاشیه ببرند ولی مشاوره خوب مربیان باعث شد به آینده امیدوار باشم و تا پایان محرومیت صبر می‌کنم و باقدرت به تُشک کشتی بازمی‌گردم.

کشتی‌گیر البرزی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا از باخت عمدی خود مقابل حریف روسی پشیمان نیستی، گفت: اگر بازهم این اتفاق تکرار شود به حریف روسی می‌بازم این دومین بار بود که در مسابقات جهانی مقابل حریف اسرائیلی حاضر نشدم این کار را برای مردم کردم و همیشه به ایرانی بودن افتخار می‌کنم.

کریمی به کشتی استان البرز اشاره کرد و گفت: با حضور آقای حمید یاری در مسند ریاست هیئت شرایط بسیار خوبی حاکم شده ولی استان البرز با کمبود سالن‌های اختصاصی کشتی مواجه است و به خاطر همین شرایط خیلی از کشتی گیران بااستعداد از استان خارج می‌شوند.

ملی‌پوش البرزی تیم ملی به شرایط اردو نیز اشاره کرد و گفت: اردوهای تیم ملی خوب و منظم برگزار می‌شد ولی با توجه به اتفاقات اخیر و استعفای رسول خادم تمرینات تیم ملی تحت تاثیر قرارگرفته است و هنوز برنامه‌ریزی دقیقی برای تیم ملی اعلام‌نشده ولی من تمرینات خود را به‌صورت اختصاصی انجام می‌دهم تا برای مسابقات انتخابی تیم ملی آمادگی کامل داشته باشم.