سردار اشتری: پلیس راهور تا پایان بازگشت مردم از تعطیلات نوروزی در جاده‌ها می‌ماند

گروه اجتماعی الف،   3970112030

فرمانده ناجا گفت: طرح ترافیک نوروزی از ۲۴ اسفند آغاز شد و تا پایان هقته و زمانی که مردم به مقاصد و شهرشان بازگردند ادامه خواهد داشت.

سردار اشتری: پلیس راهور تا پایان بازگشت مردم از تعطیلات نوروزی در جاده‌ها می‌ماند

به گزارش فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در بازدید از مرکز کنترل و فرماندهی پلیس راهور گفت: از زحمات مجددانه همه همکارانم در پلیس راهور و همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی و همچنین از اصحاب رسانه که ناجا را در تمام مقاطع یاری کرده و همکاری می‌کنند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: کار سنگینی در پلیس راهور انجام شده است که از 24 اسفند در کنار مردم در جاده‌ها بودند و قرار هم هست که تا پایان هقته در کنار مردم بمانند تا مردم به سلامت به شهرها و مقاصد خود برسند. به شما می‌گویم که افتخار آفریدید و خوشحالیم که در تمام مسیرها بودید و مردم را همراهی کردید. 

سردار اشتری ادامه داد: امسال هم مثل سنوات گذشته امکانات خودرویی و نیروی انسانی به پلیس راهور اضافه شد تا مسئولیت‌های محوله به درستی انجام گیرد.
وی گفت: هدایت‌های سردار مومنی و نحوه تخصیص نیرو در کل کشور باعث شد قرارگاه نوروزی پلیس عملکرد خوبی داشته باشد.
فرمانده ناجا گفت: در برخی روزها کاهش تلفات جاده‌ای داشته‌ایم و در بسیاری از روزها هم کاهش تلفات داشته‌ایم و هر روزی که سردار مهری به من گزارش می‌دادند که کاهش تلفات داشتیم من خوشحال می‌شدم و آن روز خوب ما بود.

سردار اشتری تصریح کرد: باید به سمتی برویم که شاهد کمترین تصادفات و جان باختگان و مجروحین خصوصا در این ایام باشیم که مردم مشغول تفریح و زیارت و سیاحت هستد.
وی ادامه داد: عزم ما جزم است و این اراده در ناجا وجود دارد که تعداد کشته شدگان کاهش یابد و وقتی هم به کاهش تلفات جاده‌ای در دهه گذشته نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که در همین مسیر قدم برداشته‌ایم اما باید شتاب آن افزایش یابد.

فرمانده ناجا گفت: وقتی به ظرفیت نیروی انتظامی و ظرفیت همه دستگاه‌ها نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که حتما می‌توانیم خسارت‌ها و تلفات را کم کنیم و بتوانیم آنچه مد نظر مقام معظم رهبری است را به انجام برسانیم.

وی تصریح کرد: عامل انسانی صنعت خودرو و امنیت جاده‌ها همه از عواملی هستند که در وقوع تصادفات نقش دارند و باید دست به دست هم بدهیم تا همه این عوامل بهبود یابند.

سردار اشتری به حوادث سال 96 اشاره کرد و گفت: ما حوادث و مناسبت‌های بزرگی را در سال گذشته پشت سر گذاشتیم و مردم همیشه کنار نظام و پشتیبان نظام بوده‌اند.

فرمانده ناجا گفت: باید رانندگان هر ۲ ساعت ۱۵ دقیقه استراحت کنند و یادشان باشد که از سبقت و سرعت غیرمجاز پرهیز کنند تا ما شاهد کمترین خسارت‌ها باشیم.

وی افزود: ما افتخارمان خدمت رسانی به مردم است و افتخار می‌کنیم که هر روز این خدمت رسانی را بیشتر کنیم.