رضائی به الف خبر داد؛ ماموریت کمیسیون عمران به 2 خلبان زبده برای بررسی علت سقوط هواپیمای A.T.R

گروه سیاسی الف،   3961223082 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار
ماموریت کمیسیون عمران به 2 خلبان زبده برای بررسی علت سقوط هواپیمای A.T.R

رئیس کمیسیون عمران مجلس از ماموریت این کمیسیون به 2 خلبان زبده برای بررسی علت سقوط هواپیمای A.T.R، خبر داد.

محمدرضا رضایی کوچی، نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره بیان اینکه کمیسیون عمران مرتب در حال پیگیری دلایل سقوط این هواپیماست، گفت: کمیته سوانح سازمان هواپیمایی در حال بررسی موضوع است که ما از طرف کمیسیون عمران هم در جلسات آن حضور می یابیم.

وی افزود: همچنین ما در این راستا از 2 خلبان زبده کشور خواستیم تا با بررسی های خود، نظر کارشناسی شان را در خصوص علت سقوط هواپیما به ما گزارش کنند.

به گفته رئیس کمیسیون عمران مجلس، این کمیسیون از خلبان شهبازی و همچنین خلبان نصرفرد درخواست شده تا در این زمینه بررسی های داشته باشند.

رضایی افزود: این خلبانان از ماهرترین و باتجربه ترین خلبانان کشور هستند و ما در گزارش خود به هیئت رئیسه مجلس، از نظرات آنها استفاده خواهیم کرد.

وی در خصوص آخرین بررسی های سقوط هواپیمای مذکور، گفت: اطلاعات جعبه سیاه بازخوانی شده اما هنوز ابهاماتی در این زمینه وجود دارد و اطلاعات نیاز به کار کارشناسی دارد.

وی افزود: امروز چهارشنبه هم جلسه ای در سازمان هواپیمایی برگزار می شود که نمایندگان کمیسیون عمران در آن شرکت می کنند.

هواپیمای ای تی آر ۷۲ - ۶۰۰متعلق به هواپیمایی آسمان در ساعت 8:05 صبح روز یکشنبه 29 بهمن فرودگاه مهرآباد را به مقصد یاسوج ترک کرد اما در نزدیکی یاسوج به قله های دنا برخورد کرد. این هواپیما 66 مسافر و کادر پروازی داشت که همگی جان باختند.

بعد از سه روز جستجو لاشه های هواپیما و برخی اجساد پیدا شده و جستجوی برای پیدا کردن همه اجساد ادامه دارد.