نقوی حسینی به الف خبر داد؛ شام نوبخت به نمایندگان مجلس / دعوت نامه به نام حزب اعتدال - مکان سازمان مدیریت

گروه سیاسی الف،   3961220107 ۱۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۲ تکراری یا غیرقابل انتشار
شام نوبخت به نمایندگان مجلس / دعوت نامه به نام حزب اعتدال - مکان سازمان مدیریت

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از دعوت به شام جمعی ار نمایندگان توسط  نوبخت سخنگوی دولت خبر داد و گفت: این دعوت نامه به نام حزب اعتدال و توسعه انجام شده اما محل شام سازمان مدیریت و برنامه ریزی است.

سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه امروز با خبر شدیم که محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برخی از نمایندگان از جمله امضا کنندگان استیضاح سه وزیر را به شام دعوت کرده،  است.

وی افزود: اینکه در آستانه استیضاح سه وزیر، سخنگوی دولت برخی از نمایندگان از جمله امضا کنندگان  استیضاح را به شام امشب دعوت کند، جای سوال دارد و این موضوع به ذهن متبادر می شود که شاید بده و بستانی صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دعوت نامه را در دست یکی از نمایندگان دیده، افزود: دولت بهتر است بدون هر گونه اقدام شائبه انگیز به مطالبات مردم و استیضاح کنندگان پاسخ دهد.

برخی نمایندگان در پاسخ به این پرسش که آیا سخنگوی دولت از همه نمایندگان دعوت به عمل آورده یا برخی گفتند : از ما دعوتی نشده اگر هم می شد در این شرایط شرکت نمی کردیم .

استیضاح علی ربیعی و زیر تعاون و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی روز سه شنبه در صحن مجلس مطرح می شود. همچنین استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در دستور کار روز چهارشنبه مجلس قرار دارد.