قاضی پور: وزرای دولت روحانی پیر و خسته هستند

گروه سیاسی الف،   3961207125 ۱۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای دولت روحانی پیر و خسته هستند.

قاضی پور: وزرای دولت روحانی پیر و خسته هستند

به گزارش مهر، نادر قاضی پور ظهر امروز دوشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه بناب با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از نمایندگان آذربایجان شرقی در جریان استیضاح وزیر راه و شهرسازی در دولت قبلی امضاهای خود را پس گرفتند، ادامه داد: آنها خیانت بزرگی کردند و امیدوارم در دوره آتی انتخابات مردم به آن ها رای ندهند.

وی سپس با اشاره به اینکه نمایندگان مردم در مجلس باید نوکر مردم باشند، افزود: متاسفانه برخی از نمایندگان کیف به دست دولت هستند. نباید اجازه داد تا دوتابعیتی ها و جاسوس ها در اداره کشور نقش داشته باشند.

قاضی پور سپس با تاکید بر اینکه ۱۰۰ مدیر دوتابعیتی در دولت داریم، ابراز داشت: افرادی که دنبال فساد و انجام سفرهای خارجی و واردات هستند اجازه نمی دهند بودجه سال ۹۷ تحقق یافته و مشکلات اقتصادی کشورحل شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: توزیع ثروت ناعادلانه است، ما باید وطن دوست بوده و به کشور خود تعصب داشته باشیم. تا زمانی که برخی افراد از ساختمان های شیشه ای برای این ملت و کشور تصمیم بگیرند، وضع کشور به همین منوال می شود.

قاضی پور با تاکید بر اینکه متاسفانه در اعتبارات کشور صرفه جویی نمی شود، گفت: اعتبارات صرف جشنواره های متعدد بی فایده و مسافرت های بی حساب و کتاب برای آقازاده ها می شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای دولت روحانی پیر و خسته هستند و توان خدمت به مردم را ندارند.