32 قطعه بسته بندی شده سانحه هوایی در حال انتقال به پایین است

گروه حوادث الف،   3961202116

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: تعداد 32 قطعه بسته بندی شده در حال انتقال به پایین است و این قطعات الزاما پیکر محسوب نمی شود.

به گزارش ایسنا،‌ محسن مومنی در گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت هواپیمای سقوط کرده در منطقه اظهار کرد: در حال حاضر کوه به دو قسمت تقسیم شده است چهار نفر از نیروها تعدادی از قطعات را به سمت بیده می آورند و 16 نفر از نیروها قطعات دیگر را به سمت سی سخت پایین خواهند آورد.

وی افزود: عملیات انتقال پیکرها به سمت پایین آغاز شده است، اما شرایط آب و هوایی بسیار نامساعد است و واقعا شرایط نقل و انتقال سخت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ادامه داد: تعداد 32 قطعه بسته بندی شده در حال انتقال به پایین است و این قطعات الزاما پیکر محسوب نمی شود. 

مومنی تاکید کرد: 40 نفر از نیروهای زبده نیز از سمت سی سخت در حال صعود هستند که هم به افرادی که به سمت پایین در حال حرکت اند  کمک خواند کرد و همچنین قرار است در کمپ امشب جایگزین شوند.

وی خاطرنشان کرد: امروز با توجه به شرایط آب و هوایی قطعا بالگرد نمی تواند در آن منطقه حضور داشته باشد، اما بالگردها آماده هستند تا زمانی که کوهنوردان به یک مکان مناسب برسند آنها را به پایین ببرند.