طباطبائی: الهلال مقابل استقلال دو تکه بود/ تیام بازیکن فوتبال بلدی است

گروه ورزشی الف،   3961202008

پیشکسوت استقلال می‌گوید استراتژی این تیم مقابل الهلال مناسب بوده است.

هادی طباطبائی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مصاف استقلال و الهلال که با برتری آبی‌های پایتخت به پایان رسید گفت: بازی خیلی خوبی را از استقلال شاهد بودیم. اوایل بازی متعادل بود ولی آرام آرام استقلال توانست از ضعف‌های الهلال استفاده کند و با ایجاد حفره در میان خطوط این تیم به موفق برسد.

او ادامه داد: ما دیدیم که الهلال عملا دو تکه شده بود و هافبک‌های این تیم نمی‌توانستند مقابل مدافعانشان را پوشش دهند. از آن طرف استقلال به خوبی از این فرصت استفاده می‌کرد و با بازی ترکیبی جلو می‌آمد. از طرفی تیم الهلال به دلیل همین فاصله بین خطوطش، نمی‌تواند کار ترکیبی کند و در نهایت به بازی مستقیم روی آورد. ما دیدیم که الهلال فرصت خاصی مقابل استقلال نداشت.

وی درباره مامه تیام مهاجم استقلال گفت: او بازیکن فوتبال بلدی است. نوع ضرباتش و جابه‌جایی‌اش در زمین خیلی خوب بود و نشان داد که در کلاس خوبی کار کرده است. او می‌تواند به تیم کمک کند.

پیشکسوت استقلال درباره احتمال غرور بازیکنان استقلال برای این برد و مصاف حساس مقابل فولاد، پرسپولیس و العین گفت: فکر می‌کنم به جای نگرانی بابت غرور بازیکنان، باید به دنبال این باشیم که تیم اثرات مثبتی بگیرد و با انگیزه و تلاش بیشتر به این سه بازی فکر کند. بازیکنان باید از این پیروزی برای ادامه موفقیت‌هایشان استفاده کنند.