پیام تسلیت بشار اسد به روحانی در پی حادثه سقوط هواپیما

گروه سیاسی الف،   3961130107

بشار اسد، رئیس جمهور سوریه جان باختن شماری از هموطنانمان در حادثه سقوط هواپیمای_مسافربری را به رئیس جمهور کشورمان تسلیت گفت.

 

به گزارش تسنیم، سفارت سوریه در تهران اعلام کرد، بشار اسد رئیس جمهوری عربی سوریه در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان، جان باختن جمعی از هموطنانمان را در حادثه هواپیمای مسافربری تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: با اندوه و حزن فراوان خبر جان باختن ده‌ها تن از قربانیان بیگناه در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری ایران در جنوب استان اصفهان را دریافت کردیم.

این جانب از طرف مردم سوریه و به نام شخص خود صمیمانه‌ترین مراتب تسلیت و خالصانه‌ترین همدردی‌های خود را به خاطر این حادثه جانگداز به جنابعالی و خانواده‌های داغدیده و مردم برادر ایران ابراز می‌دارم.

رئیس جمهوری سوریه در این پیام از خداوند برای قربانیان حادثه مغفرت و رحمت واسعه و برای بستگان آنان صبر و شکیبایی مسالت کرد.

در پیام رئیس جمهور سوریه آمده است: روابط برادرانه‌ای که دو کشور دوستمان به هم پیوند می‌زند، ملت‌های ما را در حوادث ناگوار و امیدهای خود شریک کرده و تجربه‌های تاریخی دو ملت ثابت کرده که می‌توانند این حوادث دردناک را پشت سر گذاشته و تلاش برای تحقق آینده‌ای را که به آن امید دارند، ادامه دهد.

از خداوند قادر متعال مسالت دارم کشور عزیز شما را از گزندهای بد روزگار مصون بدارد.