طوفان حاتمی کیا در اختتامیه جشنواره فجر +فیلم

گروه فرهنگی الف،   3961122193 ۶۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۹ تکراری یا غیرقابل انتشار
طوفان حاتمی کیا در اختتامیه جشنواره فجر +فیلم

سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی به ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم به وقت شام اهداء شد. 

 

به گزارش الف ابراهیم حاتمی کیا پس از دریافت سیمرغ خود گفت: ممنونم از محبت داوران عزیز. من فیلمساز وابسته و فیلمساز این نظامم. من افتخار می کنم از کسانی حرف می زنم که باورشان دارم.

من سی سال است روی این سن می آیم و می روم. از سازمان اوج تشکر می کنم. آنها خیلی زحمت میکشند و باید نام سربازان گمنام امام زمان را به آنها داد. متاسفم از  برخی همکارانم که وقتی اسم این سازمان ها و... به میان می آید، به آن معنای دیگری می دهند.

افتخار می کنم برای مدافعان حرم فیلم ساختم. افتخار می کنم از بچه های سپاه و عزیزی مانند  حاج قاسم سلیمانی جایزه گرفتم.حاج قاسم سلیمانی با دیدن فیلم من اشک ریخت.بابت کارهایم پشیمان نیستم.اف بر آن فردی که فیلم به وقت شام را فیلم کمدی می‌خواند . 

اگرقرار است  خانه سینما به محل کارآفرینی تبدیل شود، من کارآفرینم چراکه یک سال رزق به آنها رساندم.

وی با انتقاد از شبکه دو  و سه سیما گفت :امثال آقای رشیدپور این واژه ها را می سازند. به تلویزیون اعتراض می کنم از مسئولان شبکه سه و دو، شکایتم را به خدا می برم که با این فیلم لجبازی شدونخواستند حتی به عنوان یک سوٰژه به آن نگاه کنند .  به جای آنکه از افرادی دعوت کنند که  از این نگاه دفاع می کنند تبدیل می‌شوند به اپوریسیون .  این نگاه واقعا زشت است برای این مملکت. من شکایتم را پیش خدا می برم.

 فیلم را ببینید