گزارش محرمانه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی درباره اغتشاشات اخیر ایران

گروه سیاسی الف،   3961012017

گزارش مغرضانه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی درباره آشوب‌های داخلی ایران که آن را برای دفتر نخست‌وزیر این رژیم ارسال کرده است.

 به گزارش خبرنگاران جوان، کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شده به مفاد گزارشی محرمانه که وزارت خارجه این رژیم درباره آشوب‌های اخیر تهران تهیه کرده، دست پیدا کرده است.

این گزارش مدعی شده این تظاهرات برای نظام ایران غیرمنتظره بوده و مسئولان هم‌اکنون در تلاش هستند بدون برخورد خشن با معترضان و از طریق دستگیری‌های پیش‌دستانه و ایجاد محدودیت‌هایی برای شبکه‌های اجتماعی آن‌ها را کنترل کنند.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به علاوه مدعی شده تظاهرات‌ها از اعتراض به مسائل اقتصادی آغاز شده‌اند، اما جهت‌گیری مطالبات به سرعت به سمت مسائل سیاسی و هزینه‌های دولت در سوریه، لبنان و یمن چرخش پیدا کرده است. درگیری‌ها همچنین سریع به خشونت کشیده شده‌اند.

در بخش دیگری از این گزارش مغرضانه آمده است: «تضاهرات ایران در حال حاضر تهدیدی برای بقای حاکمیت نیستند، اما آن را تضعیف میکنند و به مشروعیت آن لطمه می‌زنند و در صورت تداوم می‌توانند ثبات آن را به خطر بیندازند.»

این گزارش همچنین حاکی است در حال حاضر بسیاری از ایرانی‌ها بیم این دارند که این ناآرامی‌ها به وقوع هرج و مرج‌هایی همانند برخی از دیگر کشور‌های منطقه منجر شوند.