سردار آزمون: فدراسیون کاری می‌کرد اسب‌های خودشان اول شوند

گروه ورزشی الف،   3960929312

بازیکن گلستانی تیم ملی فوتبال ایران گفت: وقتی اسب‌های فدراسیون سوارکاری دوم یا سوم می‌شدند، اسب‌های اول را دوپینگی اعلام می‌کردند تا اسب‌های خودشان اول شوند.

به گزارش مهر، سردار آزمون بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان، اظهار کرد: من ۱۲ راس اسب دارم و به عنوان نماینده مالکان از نماینده ولی فقیه در گلستان تشکر می‌کنم که پیگیر واگذاری مسابقات کورس اسبدوانی به استان و سالم برگزار شدن آن بودند.

وی افزود: زمانی که فدراسیون سوارکاری مسابقات کورس اسبدوانی را برگزار می‌کرد اسب‌های خودشان هم در رقابت‌ها شرکت می‌کردند و وقتی اسب‌های آنها دوم یا سوم می‌شدند، اسب‌های اول را دوپینگی اعلام می‌کردند تا اسب‌های خودشان اول شوند.

آزمون تصریح کرد: فدراسیون سوارکاری پول‌های زیادی در این مسابقات می‌خورد و نامردی‌های زیادی می‌کرد، مالکان اسب‌ها هم نگران بودند که فدراسیون سوارکاری مسئولیت برگزاری مسابقات را به عهده بگیرد.

وی ادامه داد: از زمانی که برگزاری مسابقات کورس اسبدوانی به هیئت سوارکاری استان گلستان واگذار شده شاهد شرایط بهتری هستیم و امیدواریم این روند ادامه دار باشد.

وی یادآور شد: در حال حاضر رقابت‌ها خیلی سالم برگزار می‌شود و نمونه دوپینگ‌ها برای آزمایش به استرالیا ارسال خواهد شد، خوشبختانه خیلی از افرادی که در حق مالکان اسب‌ها نامردی کردند از استان رفتند و باید مجددا از نماینده ولی فقیه در گلستان تشکر کنم.
شظط