مدیرکل صدای استانهای صدا و سیما: ۷۵ میلیون نفر مخاطب رسانه ملی هستند

گروه فرهنگی الف،   3960919172 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیرکل صدای استانهای صدا و سیمای کشور گفت: از ۸۵ میلیون نفر جمعیت کشور، ۷۵ میلیون نفر آن در استان ها، مخاطب صدا و سیما هستند.

مدیرکل صدای استانهای صدا و سیما: ۷۵ میلیون نفر مخاطب رسانه ملی هستند

وحید کمالی ظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از برترین های صدا و سیمای فارس افزود: ۷۰ مرکز رادیویی و تلویزیونی در کشور وجود دارد و از ۸۵ میلیون نفر جمعیت کشور، ۷۵ میلیون نفر آن در استان ها، مخاطب صدا و سیما هستند.

وی ادامه داد:۲۳ میلیون نفر در روستاها مخاطب رادیو هستند و ۳۰ استان در حوزه ماموریتی قرار دارد و ۱۱ قوم اصلی کشور در طیف مخاطبین هستند.

مدیرکل صدای امور استانهای صدا و سیمای کشور تصریح کرد: کار کرد ما تنها پر کردن اوقات فراغت مردم نیست و باید به موضوعات آموزشی و اطلاع رسانی نیز توجه شود هرچند که از لحاظ مالی مشکلات فراوان وجود دارد.

کمالی در خصوص فعالیت شبکه های مجازی نیز گفت: در این وضعیتی که شبکه های مجازی مملو از خبرهای مختلف شده است، اما مردم برای دریافت صحت اخبار، رسانه ملی را مورد توجه و اقبال قرار می دهند.

وی تاکید کرد:عمده ترین ماموریت استان ها و شبکه های استانی، باید توسعه استان مد نظر و باید رسانه ملی در خدمت توسعه استان و رسانه در توسعه و پیشرفت یک منطقه موثر باشد.

مدیرکل صدای امور استانهای صدا و سیمای کشور اضافه کرد: ما باید آداب، رسوم، سنن و فرهنگ مردم را شناسایی کنیم و در این نگاه، مرکز فارس یکی از مراکز مهم است.