در دیدار میهمانان کنفرانس وحدت؛ رهبر انقلاب: اعلام پایتختی قدس از روی عجز صهیونیست‌هاست / می‌خواهند در منطقه جنگ راه بیندازند! درمقابل، بنای ما بنای نصیحت است

گروه سیاسی الف،   3960915080 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه فلسطین آزاد خواهد شد، فرمودند: اینکه آن‌ها (صهیونیست‌هاست) ادعا می‌کنند می‌خواهند قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کنند، از عجز و ناتوانی آنهاست.

رهبر انقلاب: اعلام پایتختی قدس از روی عجز صهیونیست‌هاست / می‌خواهند در منطقه جنگ راه بیندازند! درمقابل، بنای ما بنای نصیحت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در خجسته سالروز میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (صلی‌الله‌علیه‌وآله) و پیشوای ششم شیعیان حضرت امام جعفر صادق(علیه‌السلام)، سران قوا، جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت‌کننده در سی‌ و یکمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار فرمودند: اینکه آن‌ها ادعا می‌کنند می‌خواهند قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کنند، از عجز و ناتوانی آن‌هاست. در مسئله‌ فلسطین دست آن‌ها بسته است و نمی‌توانند اهدافشان را پیش ببرند. پیروزی از آن امت اسلامی است و فلسطین آزاد خواهد شد و ملت فلسطین به پیروزی خواهد رسید.

ایشان تصریح کردند: امروز دشمنان و کسانی در مقابل امت اسلامی و راه پیامبر صف کشیده‌اند؛ آمریکا، استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی، مرتجعین و شهوت رانان در میان امت اسلامی، همه صف کشیده‌اند. فرعون امروز، آمریکا و رژیم صهیونیستی و همه‌ دنباله‌روهای آن‌ها در منطقه هستند که می‌خواهند در منطقه جنگ راه بیندازند و این نقشه‌ آمریکاست.

رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: خود دولتمردان آمریکا گفته‌اند که باید در منطقه جنگ راه بیندازیم، برای اینکه امنیت رژیم صهیونیستی حفظ شود.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: امروز متأسفانه حاکمان و نخبگانی در این منطقه هستند که به ساز آمریکا می‌رقصند؛ هرچه که آمریکا می‌خواهد، علیه اسلام انجام می‌دهند.

ایشان همچنین تاکید کردند: ما هیچ اختلافی با ملت‌های مسلمان نداریم، ما اهل وحدتیم؛ اما در مقابل این حرکت علاقه‌مند به وحدت، کسانی هستند که دنبال جنگ هستند و سیاستشان جنگ است. در مقابل اینها ما نصیحت می‌کنیم؛ ما زبانمان زبان نصیحت است؛ بنای ما بنای نصیحت است. عاقبت این کاری که بعضی از دولت‌های منطقه می‌کنند، همان‌طور که در قرآن آمده است، نابودی خودشان است.

رهبر انقلاب در ادامه افزودند: دشمنان امت اسلام، در داخل منطقه‌ ما این تنش‌ها را راه انداختند به خیال اینکه جنگ مذهبی راه بیندازند ولی خدا توی دهانشان زد و جنگ مذهبی راه نیفتاد و نخواهد افتاد.

حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: ما در مقابل تطمیع‌شدگان دشمن ایستادگی کردیم و بحمدالله پیروز شدیم، لکن آن‌ها مسئله‌شان جنگ مذهبی نبود، جنگ طائفی و گروهی بود. آن تعدادی که داعش از سنی‌ها کشت، از شیعه‌ها نکشت.

ایشان گفتند: مقابله ما با آنها مقابله با ظلم بود، مقابله با کسانی بود که انسانها را آتش می زدند و زنده پوست می کندند، فساد سیاسی و جنسی و فساد عملی داشتند.