واکنش بهمنی به دیدارش با "رضا ضراب"

گروه سیاسی الف،   3960912182 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس‌کل سابق بانک مرکزی با بیان اینکه آمریکا ادعای خلاف علیه جمهوری اسلامی زیاد مطرح می‌کند, گفت: اصلا دیداری با رضا ضراب نداشته‌ام و این شایعات یکسری جوسازی‌هایی است که علیه ایران انجام می‌شود.

محمود بهمنی در گفت‌وگو با تسنیم، در ارتباط با دستگیری رضا ضراب در آمریکا و بیان دیدار ضراب با اعضای دولت دهم و رئیس‌کل سابق بانک مرکزی اظهار داشت: ضراب اصلا با من دیدار نداشته؛ اصلا دیداری با ضراب نداشته‌ام و این شایعات یکسری جوسازی‌هایی است که علیه ایران انجام می‌شود و چنین چیزی اصلا وجود نداشته است.

وی افزود: ضراب هیچ ارتباطی با دولت قبل نداشته و کاری نداشته که با دولت قبل در ارتباط باشد.

رئیس‌کل سابق بانک مرکزی با بیان اینکه دیدار ضراب با رئیس‌کل بانک مرکزی و مسئولان دولت مانند دیگر ادعاهای آمریکا دروغ است، گفت: این ادعا مانند دیگر ادعاهای آمریکا دروغ بوده و صحت ندارد.

بهمنی با بیان اینکه آمریکا ادعای خلاف علیه جمهوری اسلامی زیاد انجام می‌دهد و این ادعا هم دروغ است و تعجبی ندارد، عنوان کرد: نیش عقرب از اقتضا طبیعتش است که هویت آمریکا نیز به همین شکل است.

وی با تاکید بر اینکه من اصلا دیداری با ضراب نداشته‌ام،گفت: ضراب با دولت قبل کاری نداشته تا بخواهد در ارتباط باشد و او فقط یک تاجر بین‌المللی بوده و خود با آمریکا و ترکیه در ارتباط بوده است.