پاسخ درست به رسانه؛ سوغات فرنگ روحانی

وحید ارونقی،   3960703220 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار
پاسخ درست به رسانه؛ سوغات فرنگ روحانی

حضور در نشست خبری در مقام یک شخصیت سیاسی و دیپلماتیک و پاسخ به مسائل ملی و بین المللی کار ساده ای نیست. موضع گیری مناسب با رعایت تمام جوانب، در قبال همه رویدادهای جهان و اتفاقات رخ داده  بینش و اندیشه ای متعالی را نوید می دهد.

نشست خبری مدلی از ارتباط با رسانه ها و مخاطبین است كه زير مجموعه ارتباطات  و يكي از عمده ترين روشهای بازگو نمودن اهداف و استراتژیهای سازمان و شخص است.

فارغ از روابط سیاسی و دیپلماتیک ما و غرب و موکداً کشور امریکا، که بعضا برخی افراد و شخصیت ها در داخل کشور دولت را به تعامل و پاسخ مثبت به غرب مورد نکوهش قرار می دهند. حضور رییس جمهور در نشست خبری و پاسخ های دقیق و بی نقص به خبرنگاران یک بار دیگر نشان داد که شخص رئیس جمهور از مواضع و اهداف جمهوری اسلامی عدول نکرده و با پشتیبانی از همین خط مشی متعالی نظام؛ پاسخ اهالی رسانه را دادند.

پاسخ به سوالات مطروحه از جمله مواضع ایران در منطقه، تأکید بر مسئله برجام، غیر قابل اعتماد خواندن و غیرواقع بینانه دانستن مذاکره با امریکا، و سایر پاسخ ها و واکنش های آقای رئیس جمهور به رسانه ها در دفاع از شأن و شعور و تمدن چندین هزار ساله ایران و ایرانی بود.

اما دوباره رسانه ملی و دوباره سندرمی به نام مترجم، و دوباره گزارش هاي ميداني كم فروغ كه معلوم نيست مسئولين خبرگزاري در صداو سيما تا كجا اين روند ستني را ادامه خواهند داد. نشست خبری رئیس جمهور را فراموش می کند، و دل می سپرد به حرفهای ترامپ در سازمان ملل. تا آنجا که گزارش مردمی با موضوع واکنش مردم در قبال سخنان رئیس جمهور امريكا تهیه می شود، نه رئيس جمهور ايران، تا نشان دهد افکار عمومی همچنان به مواضع پیش گرفته دولت مبنی بر تعامل و همکاری و نوع ديپلماسي با غرب چندان خوش بین نیستند.

سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل و نشست خبری سوغات گرانبها و تحفه با ارزشي در بازگشت از سفر است که برخی در کشور بر نمی تابند و اسب پیشکش را دندان می شمارند.