وقتی بانک دوباره هزینه ارسال پیامک را می‌گیرد/ بانک: مشتریان به شعبه رفته و پول خود را پس بگیرند+عکس

گروه اقتصادی الف،   3960702229 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

مشتریان بانک اقتصاد نوین عنوان کردند در فاصله دو ماه دوباره مبلغ 10 هزار تومان برای هزینه آبونمان ارسال پیامک داده و از حسابشان کسر شده است که بانک اقتصاد نوین پاسخ داد: مشتریانی می‌توانند بانک مراجعه کرده و پول خود را پس بگیرند.

وقتی بانک دوباره هزینه ارسال پیامک را می‌گیرد/ بانک: مشتریان به شعبه رفته و پول خود را پس بگیرند+عکس

به گزارش خبرنگار الف؛ بانک‌ها برای ارائه خدمت ارسال پیامک مبلغ 10 هزار تومان به‌عنوان آبونمان از مشتریان دریافت می‌کنند به‌نوعی که هزینه ارسال پیامک بانکی از صاحبان حساب دریافت می‌شود، اما روز گذشته مخاطبان الف، در تماس با خبرنگار ما اعلام کردند: دو ماه گذشته (19 تیرماه سال جاری) زمانی که در بانک اقتصاد نوین اقدام به افتتاح حساب نمودند، مبلغ 10 هزار تومان برای هزینه آبونمان ارسال پیامک به بانک را پرداخت کردند.

بنابراین اظهارات این مخاطب الف، بانک اقتصاد نوین پس از دو ماه و در روز 29 شهریورماه 1396 (چهارشنبه گذشته) دوباره مبلغ 10 هزار تومان از حساب مشتری برداشت می‌کند و وی به شعبه مراجعه کرده که این پاسخ را داده می‌شود به دلیل اینکه سال مالی پایان یافت، مبلغ جدید برای سال مالی جدید کسر شده و مربوط به سال مالی گذشته بوده است؛ همچنین کارشناس پشتیبانی مشترکین عنوان می‌کند هزینه آبونمان ارسال پیامک دوره‌ای بوده و ربطی به تاریخ افتتاح حساب و پرداخت قبلی ندارد.

به گزارش الف؛ این موضوع برای چند فرد رخ‌داده بود که در تماس با مسؤولین بانک اقتصادی نوین دلیل برداشت دوباره برای هزینه آبونمان ارسال پیامک را پیگیری کردیم.

فاطمه فروزان مدیر روابط عمومی بانک اقتصاد نوین بیان کرد: تقریباً احتمال اینکه دوباره برای هزینه آبونمان، پولی از حساب مشتری کسر شده، وجود ندارد و نباید چنین اتفاقی افتاده باشد؛ مگر اینکه اشتباهی رخ‌داده شده است.

وی افزود: بعید می‌دانم این اتفاق برای مشتری افتاده باشد، اما اگر چنین بود، مشتری و مشتریان می‌تواند به شعبه مراجعه کرده و پول خود را پس بگیرد؛ حتی اگر فردی که این سرویس را فعال کرده بود، دیگر آن را نخواست می‌تواند با مراجعه با بانک، مبلغ پرداختی خود به بانک را پس گیرد؛ البته اطلاعیه‌ای هم بر روی سایت بانک قرار دادیم که اگر برای مشتری این اتفاق افتاده بود، به بانک مراجعه کنند.